• امروز : یکشنبه - ۱۸ شهریور - ۱۴۰۳
  • برابر با : Sunday - 8 September - 2024

برتری بانوان ورزشکار منطقه ۱۱ در فینال مسابقات قهرمان‌شهر

  • کد خبر : 11814
برتری بانوان ورزشکار منطقه ۱۱ در فینال مسابقات قهرمان‌شهر
شهردار منطقه ۱۱ گفت: دور منطقه‌ای مسابقات بسکتبال قهرمان‌شهر با حضور تیم‌های منتخب بانوان در مجموعه ورزشی شهرداری منطقه ۱۱ برگزار شد.

به گزارش وطن شهر و به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۱۱، سیدمحمد موسوی، شهردار این منطقه از برگزاری مسابقات بسکتبال قهرمان شهر به میزبانی این منطقه خبر داد و گفت: مسابقات بسکتبال قهرمان شهر با شرکت بانوان ورزشکار رده سنی زیر ۱۸ سال و حضور تیم‌های برتر در مجموعه ورزشی شهرداری منطقه ۱۱ برگزار شد.

موسوی با اشاره به برتری بانوان ورزشکار این منطقه در این مسابقات افزود: در این دوره از مسابقات، بانوان ورزشکار منطقه ۱۱ خوش درخشیدند و توانستند به برتری در مقابل حریفان خود دست یابند.

حمیدرضا عموزاده، معاون امور اجتماعی و فرهنگی منطقه دراین‌باره توضیح داد: در این مسابقات باافتخار، بانوان ورزشکار از محلات سلامت، مخصوص و عباسی به‌ترتیب مقام‌های اول تا سوم این دور از مسابقات را از آن خود کردند.

وی ادامه داد: این دور از مسابقات قهرمان شهر با اهدا حکم، مدال و هدیه توسط نماینده سازمان ورزش شهرداری به کار خود پایان داد.

گفتنی است؛ دور محله‌ای مسابقات قهرمان شهر  از تیرماه سال جاری آغاز و تا پایان شهریورماه ادامه داشت و تیم‌های برتر به دور منطقه‌ای راه یافتند.

لینک کوتاه : https://vatanshahr.ir/?p=11814
 

برچسب‌ها

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه‌های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در سایت منتشر خواهد شد.
  • پیام‌هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام‌هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.