• امروز : شنبه - ۲۸ مهر - ۱۴۰۳
  • برابر با : Saturday - 19 October - 2024

بازدید سرپرست معاونت توسعه حمل و نقل پاک از بوستان ترافیک منطقه ۱۰

  • کد خبر : 25277
بازدید سرپرست معاونت توسعه حمل و نقل پاک از بوستان ترافیک منطقه ۱۰
علی رامشینی در بازدید از بوستان ترافیک منطقه ۱۰ گفت: در راستای کمک به کاهش آلودگی هوا و اشاعه هر چه بیشتر فرهنگ استفاده از حمل و نقل پاک، باید پرسنل شهرداری و شهروندان را تشویق به استفاده از دوچرخه و حمل و نقل عمومی نماییم.

به گزارش وطن شهر و به نقل از  روابط عمومی شهرداری منطقه ۱۰؛صبح روز بیست و پنجم مهرماه، علی  رامشینی سرپرست معاونت توسعه حمل و نقل پاک و آموزش سازمان حمل و نقل و ترافیک با همراهی امیر عزیزی فر سرپرست حمل و نقل و ترافیک و مدیران اجرایی منطقه از بوستان آموزش ترافیک بازدید نمودند.

رامشینی در این بازدید ضمن رصد و بررسی اقدامات آموزشی  انجام شده در سطح منطقه ۱۰،بیان کرد: در راستای کاهش آلودگی هوا در پایتخت باید حوزه حمل ونقل شهرداری تهران در ارتقاء و اشاعه فرهنگ استفاده از حمل و نقل پاک تلاش و اهتمام بیشتری داشته باشند.

وی ضمن تقدیر از زحمات و اقدامات مثبت معاونت حمل و نقل و ترافیک منطقه ۱۰ در خصوص اشاعه فرهنگ دوچرخه سواری در بین شهروندان تاکید کرد:فرهنگ استفاده از دوچرخه و حمل و نقل پاک باید در بین پرسنل شهرداری نیز گسترش یابد تا الگوی خوبی برای تشویق شهروندان منطقه نیز باشد.

لینک کوتاه : https://vatanshahr.ir/?p=25277
 

برچسب‌ها

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه‌های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در سایت منتشر خواهد شد.
  • پیام‌هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام‌هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.