• امروز : پنج شنبه - ۲۹ شهریور - ۱۴۰۳
  • برابر با : Thursday - 19 September - 2024

بازدید دانشجویان بین المللی دانشگاه‌های تهران از پروژه‌های سازمان عمرانی مناطق شهرداری تهران

  • کد خبر : 14252
بازدید دانشجویان بین المللی دانشگاه‌های تهران از پروژه‌های سازمان عمرانی مناطق شهرداری تهران
دانشجويان بين المللي دانشگاه‌هاي تهران از پروژه های ساختمان بلدیه (خانه شهر) و پارکینگ طبقاتی نیایش که توسط سازمان عمرانی مناطق شهرداری تهران در حال ساخت می باشد، بازدید کردند.

به گزارش وطن شهر و به نقل از روابط عمومی سازمان عمرانی مناطق شهرداری تهران، پیرو دعوت این سازمان از دانشجویان، اساتید و عموم علاقه مندان، برای بازدید از پروژه های سازمان عمرانی مناطق شهرداری تهران و هماهنگی صورت گرفته با معاونت امور بین الملل مرکز ارتباطات و اموربین الملل شهرداری تهران، جمعی از دانشجویان بین المللی رشته های مهندسی دانشگاه‌های تهران از پروژه های ساختمان بلدیه (خانه شهر) و پارکینگ طبقاتی نیایش بازدید کردند و ضمن استفاده از تجارب مهندسان این سازمان در اجرای پروژه های عمرانی، هر چه بیشتر و از نزدیک با بازار کار خود در پایتخت ایران آشنا شدند.

پروژه ساختمان بلدیه (خانه شهر) در دو فاز احداث خانه شهر و ارتقاء کیفی میدان امام خمینی تعریف شده که در فاز نخست احداث خانه شهر در دست اقدام می باشد. این پروژه با هدف بازآفرینی یک میدان تاریخی با کاربری فرهنگی و اجتماعی، ضمن احیاء میدان توپخانه و ساختمان بلدیه منجر به بازگشت هویت فرهنگی و تاریخی به این میدان خواهد شد.

پروژه ساختمان بلدیه در زمینی به مساحت ۴۹۰۰ و زیربنای ۱۸۰۰۰مترمربع در ۴ طبقه (دو طبقه روی زمین و دو طبقه زیرزمین) با کاربری های کافه رستوران، نمازخانه، سالن نمایش، راه موزه، عکسخانه، شهر کتاب، گالری، کافه کتاب … احداث می شود.

پروژه پارکینگ طبقاتی نیایش نیز با گنجایش ۱۲۷۸ خودرو در زمینی به مساحت ۵ هزار و ۶۰۰ متر مربع با زیربنای ۵۲ هزار متر مربع در ۹ طبقه در تراز زیرسطحی و ۲ طبقه تجاری بر روی آن در حال احداث می باشد. پروژه پارکینگ طبقاتی نیایش پروژه ای خاص و منحصر به فرد است که با استفاده از روش بالا به پایین ( Top Down ) که در حال حاضر و در نوع خود از مدرن ترین روش های روز مهندسی در دنیا به شمار می رود با نصب بیش از ۲۰۰ شمع به ارتفاع ۴۰ متر در حال ساخت توسط فرزندان و مهندسان این مرز و بوم می باشد.

لازم به ذکر است پروژه ساختمان اداری جدید شهرداری منطقه ۶ از دیگر پروژه های قابل بازدید این سازمان می باشد که با استفاده از ستون های فولادی و اتصالات پیچ و مهره در ۱۳ طبقه در حال ساخت می باشد.

گفتنی است دانشجویان، اساتید و عموم علاقه مندان به بازدید از این ۳ پروژه عمرانی می توانند برای هماهنگی و کسب اطلاعات بیشتر با روابط عمومی سازمان عمرانی مناطق شهرداری تهران با شماره تلفن ۸۵۱۵۰ داخلی ۳۵۵ تماس حاصل نمایند.

 

لینک کوتاه : https://vatanshahr.ir/?p=14252
 

برچسب‌ها

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه‌های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در سایت منتشر خواهد شد.
  • پیام‌هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام‌هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.