• امروز : یکشنبه - ۱۸ شهریور - ۱۴۰۳
  • برابر با : Sunday - 8 September - 2024

اولین نشست دبیرخانه آموزش‌های شهروندی منطقه ۱۱ برگزار شد

  • کد خبر : 16779
اولین نشست دبیرخانه آموزش‌های شهروندی منطقه ۱۱ برگزار شد
معاون امور اجتماعی و فرهنگی منطقه ۱۱ از برپایی اولین نشست دبیرخانه آموزش‌های شهروندی این منطقه با هدف یکپارچه‌سازی و هدفمندکردن آموزش‌های شهروندی بین ادارات شهرداری منطقه خبر داد.

به گزارش وطن شهر و به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۱۱، صبح امروز، دوشنبه، ۲۰ فروردین، اولین نشست دبیرخانه آموزش‌های شهروندی منطقه با هدف اجرای مصوبه شورای اسلامی شهر تهران و یکپارچه‌سازی و هدفمندکردن آموزش‌های شهروندی بین ادارات مختلف شهرداری منطقه برگزار شد.

بر اساس این گزارش در این نشست که با حضور حمیدرضا عموزاده، معاون امور اجتماعی و فرهنگی منطقه و مدیران ادارات مختلف آموزش‌های شهروندی، روابط عمومی سلامت مرکز خدمات اجتماعی، ترافیک، خدمات شهری، محیط زیست، فضای سبز، مدیریت پسماند، سازمان آتش‌نشانی و مدیریت بحران، مدیران اجتماعی فرهنگی نواحی ۴ گانه همراه بود، درباره فعالیت‌های سال جاری بحث و گفت‌وگو صورت گرفت.

ایجاد تقویم سالیانه آموزشی، اقدام فوری و ویژه در مورد جمع‌آوری کودکان کار و معتادان متجاهر و اطلاع‌رسانی آموزشی به شهروندان درباره مشارکت و همکاری در این طرح جهادی، همچنین هفته زمین پاک از جمله برنامه‌های تعیین‌شده این دبیرخانه طی سال آینده به شمار می‌رود.

لینک کوتاه : https://vatanshahr.ir/?p=16779
 

برچسب‌ها

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه‌های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در سایت منتشر خواهد شد.
  • پیام‌هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام‌هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.