• امروز : سه شنبه - ۲۷ شهریور - ۱۴۰۳
  • برابر با : Tuesday - 17 September - 2024

انجام ۲ هزار درخواست شهروندان ری توسط مدیریت شهری

  • کد خبر : 2299
انجام ۲ هزار درخواست شهروندان ری توسط مدیریت شهری

به گزارش وطن شهر و به نقل از ایرنا از اعلام روز چهارشنبه شهرداری منطقه ۲۰ تهران/شهرری/، پس از دریافت درخواست‌های شهروندان و پاسخگوئی و ارائه خدمات به صورت شبانه روزی و بدون وقفه نسبت به هدایت عوامل اجرائی برای رفع سریع و فوری مشکلات ملموس در سطح شهر با بهره گیری از کلیه تجهیزات […]

به گزارش وطن شهر و به نقل از ایرنا از اعلام روز چهارشنبه شهرداری منطقه ۲۰ تهران/شهرری/، پس از دریافت درخواست‌های شهروندان و پاسخگوئی و ارائه خدمات به صورت شبانه روزی و بدون وقفه نسبت به هدایت عوامل اجرائی برای رفع سریع و فوری مشکلات ملموس در سطح شهر با بهره گیری از کلیه تجهیزات و امکانات با پیگیری عملیاتی و میدانی، نظارت دقیق بر اجراء و صحت عمل، بازرسی هوشمندانه جهت پاسخ گوئی صحیح و موثر به پیام های شهروندان اقدام شد.

براساس این گزارش، از ابتدای امسال تاکنون بیش از ۱۵۰دریچه معیوب اصلاح شد و تعداد ۵۰ عدد سنگدال و بیش از ۲ هزار پیام و درخواست شهروندان ری از طریق سامانه ۱۳۷ دریافت و به نتیجه مطلوب رسیده است.

همچنین براساس این اعلام، محدودیت منابع ایجاب می‌کند که در هزینه‌کرد منابع دقت عمل بیشتری شود تا بیشترین بازدهی از تخصیص منابع به دست آید از این رو باید در تصمیم‌گیری‌ها منسجم‌تر و با دقت بیشتری عمل شود تا خروجی بهتری برای شهر و شهروندان به وجود آید.

۲ هزار درخواست شهروندان ری توسط مدیریت شهری رسیدگی و انجام شدتعمیر و بازسازی ۳۰ مخزن مکانیزه پسماند در ناحیه۲
از سوی دیگر شهردار ناحیه۲ شهرری از اجرای طرح تعمیر و بازسازی مخازن پسماند در راستای تقویت سلامت شهروندان و زیباسازی شهری خبر داد.

محمد حسین قاسمی گفت: بالا بردن سطح بهداشت محیط و جلوگیری از آلودگی فضاهای شهری، یکی از اهداف تعمیر و نوسازی مخازن زباله است که به طور مستمر در دستور کار قرار دارد.

وی خاطر نشان کرد: اداره خدمات شهری و محیط زیست ناحیه نسبت به شستشو و نظافت مخازن زباله محدوده در قالب طرح نگهداشت شهر اقدام می کند تا بهداشت فضای شهری حفظ شود.

‌ بهسازی و مناسب سازی زمین چمن مصنوعی بوستان جوانمرد قصاب

مهدی مالمیر معاون اجتماعی و فرهنگی شهرداری منطقه ۲۰ تهران هم از مرمت و بازسازی زمین چمن های مصنوعی روباز منطقه خبر داد و گفت: به منظور حفظ سرانه‌های ورزشی، توسعه ورزش و غنی سازی اوقات فراغت شهروندان و جوانان، زمین‌ روباز چمن مصنوعی بوستان جوانمرد قصاب، بهسازی می‌شود.

وی با اشاره به اینکه در حال حاضر سرانه فضاهای ورزشی در منطقه در حد مطلوبی قرار دارد، اظهار داشت: زمین چمن مصنوعی بوستان جوانمرد قصاب در دستور کاری این معاونت جهت مرمت، بهسازی، تعمیر فنس و حصار اطراف، تامین روشنایی و تعویض چمن قرار گرفته است و از پنجم تیرماه عملیات زیرسازی آن از طریق معاونت فنی و عمران و شهرداری ناحیه ۲ در حال انجام‌ است.

مالمیر خاطرنشان‌کرد: مساحت زمین چمن مصنوعی بوستان جوانمرد قصاب، ۶۷۲ متر مربع است و در راستای ترویج روحیه نشاط و شادابی و گذران اوقات فراغت نوجوانان و جوانان مورد بهره برداری قرار خواهد گرفت.

منطقه ۲۰ (شهرری) جنوبی‌ترین منطقه شهری شهرداری تهران است و دارای پنج ناحیه داخل محدوده و ۲ ناحیه خارج محدوده و ۲۱ محله است.

این منطقه در جنوبی ترین نقطه شهری واقع شده است و از شمال به بزرگراه آزادگان، از شرق به بزرگراه امام علی، از جنوب به بزرگراه آوینی و از غرب به مبارک‌آباد و صالح‌آباد محدود می‌شود.

لینک کوتاه : https://vatanshahr.ir/?p=2299
 

برچسب‌ها

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه‌های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در سایت منتشر خواهد شد.
  • پیام‌هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام‌هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.