• امروز : یکشنبه - ۱۸ شهریور - ۱۴۰۳
  • برابر با : Sunday - 8 September - 2024

انجام ۱۲۳ هزار متر تراش و روکش مکانیزه آسفالت در منطقه ۲۱

  • کد خبر : 20592
انجام ۱۲۳ هزار متر تراش و روکش مکانیزه آسفالت در منطقه ۲۱
شهردار منطقه ۲۱ از انجام عملیات تراش و روکش مکانیزه آسفالت به مساحت بیش از ۱۲۳ هزار متر مربع در منطقه و پیشرفت ۷۰ درصدی مجموعه درمانگاه شهرداری منطقه در سه ماه اول سال ۱۴۰۳ خبر داد.

به گزارش وطن شهر و به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۲۱، محمدرضا پوریافر از انجام اقدامات مستمر در محدوده منطقه با محوریت آسفالت در ۳ ماهه اول سال ۱۴۰۳ گفت: عملیات تراش و روکش مکانیزه آسفالت با اولویت معابر بزرگراهی و شریانی از ابتدای سال جاری تا آخر خرداد ماه به مساحت بیش از ۱۲۳ هزار مترمربع و با تناژ بیش از ۱۹ هزار و ۹۳۸ تن آسفالت و با بهره گیری از تمام ظرفیت های موجود در معابر بزرگراه متوسلیان، بزرگراه آزادگان و بزرگراه لشگری و در خیابان های اصلی ۵۴، بلوار لاله و در خیابان فرعی ارغوان به روش مکانیزه صورت گرفت.

وی افزود: با توجه به رویکرد شهرداری تهران مبنی بر اهمیت ویژه به مرمت و بهسازی و روسازی آسفالت بزرگراه ها، این اقدام در سال جاری با هدف افزایش ایمنی و تسهیل در تردد شهروندان با جدیت پیگیری و اجرا می شود.

پوریافر در ادامه با اشاره به روند احداث مجموعه گوهرشاد، قرائت خانه و درمانگاه شهرداری منطقه ۲۱ خاطرنشان کرد: این مجموعه به مساحت چهار هزار و ۷۹۰ متر مربع در شهرک استقلال انتهای خیابان دهم قرار دارد که مخصوص بانوان طراحی شده و دارای امکانات فرهنگی و ورزشی شامل استخر روباز و استخر سرپوشیده، آمفی تئاتر و کلاسهای آموزشی و غرفه های فرهنگی و … است. احداث این مجموعه از بهمن ماه سال گذشته آغاز شده و هم اکنون در مرحله تکمیل سازه طبقه اول است و طبق پیش بینی های صورت گرفته و تامین اعتبارات لازم این پروژه تا اواسط سال ۱۴۰۴ به اتمام می رسد.

شهردار منطقه ۲۱ در ادامه بیان کرد: از دیگر اقدامات معاونت فنی و عمران منطقه، احداث مجموعه قرائت خانه است که این پروژه در دو طبقه مجزا و با زیر بنای ۷۴۸ متر مربع احداث خواهد شد. این مجموعه در جهت افزایش سرانه فضاهای فرهنگی در حال احداث است و از آذر ماه سال ۱۴۰۲ آغاز شده و در صورت تامین اعتبار لازم تا پایان سال آینده به بهره برداری می‌رسد.

وی در پایان با بیان اینکه احداث مجموعه درمانگاه منطقه ۲۱ که در سال ۱۴۰۱ آغاز شد و تا پایان سال ۱۴۰۳ به بهره برداری می رسد، از دیگر پروژه های مهم این منطقه ارزیابی شده است، یادآور شد: زیربنای احداثی این بنای سه طبقه ۸۷۰ مترمربع است. پیشرفت کل پروژه ۷۰ درصد و در مرحله تکمیل عملیات اجرایی مربوط به سیستم تهویه و تاسیسات و اجرای نماست.

لینک کوتاه : https://vatanshahr.ir/?p=20592
 

برچسب‌ها

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه‌های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در سایت منتشر خواهد شد.
  • پیام‌هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام‌هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.