• امروز : دوشنبه - ۲۶ شهریور - ۱۴۰۳
  • برابر با : Monday - 16 September - 2024

انتقاد عضو شورای شهر از عدم تشکیل شورای سلامت

  • کد خبر : 3107
انتقاد عضو شورای شهر از عدم تشکیل شورای سلامت
رئیس کمیته منابع انسانی شورای شهر تهران از عدم برگزاری شورای سلامت شهرداری تهران با وجود گذشت ۸ ماه انتقادکرد.

به گزارش وطن شهر و به نقل از ایسنا، ناصر امانی صبح امروز در تذکر پیش از دستور خود در جلسه شورای شهر تهران با بیان اینکه چند روز پیش روز تکریم خانواده و بازنشستگان بود، گفت: بازنشستگانی که تحت پوشش صندوق بازنشستگی شهرداری تهران هستند حداقل سه برابر جمعیت پرسنل شاغل هستند که جا دارد از همین تریبون به آنهاروزشان را تبریک بگوییم و یادآوری کنیم که اعضای شورا آنها را فراموش نکرده‌اند.

وی با بیان اینکه خوب بود که در جلسه‌ای از تعدادی از بازنشستگان به نمایندگی از همه بازنشستگان شهرداری تقدیر شود، ادامه داد: البته اعضای شورای شهر با همراهی شهرداری در اعتبارات امسال سقف حق مسکن بازنشستگان را به حد شاغلان رسانده و همچنین یک میلیون تومان به بازنشستگان قبل ازسال ۹۰ اضافه کردند اما دقت داشته باشید که حل برخی از مشکلات بازنشستگان نیاز به اعتبارات بیشتر، رایزنی فراسازمانی و حتی گذشت زمان دارد.

عضو شورای شهر تهران با بیان اینکه لازم است شأن و منزلت این افراد فراموش نشود، گفت: عمده این بازنشستگان درگیر درمان هستند و این در حالیست که متاسفانه علی رغم گذشت هشت ماه شورای سلامت شهرداری تشکیل نشده و قرار بود حق بیمه بازنشستگان نیز از ۲.۵ درصد به یک درصد کاهش یابد که هنوز این شورا تشکیل نشده است و این در حالیست که یک ماه قبل قول دادند که طی چند روز این شورا تشکیل می‌شود اما هنوز این اتفاق نیفتاده است.

همچنین مهدی عباسی عضو شورای شهر تهران با اشاره به بازدید اخیرش از خانه اتحادیه گفت: در این خانه بیش از ۴۰۰ هنرمند در حال طراحی و نقاشی المان‌های محرم بودند که جا دارد به نوبه خود از سازمان زیباسازی تشکر کرده و امیدوارم از این نوع برنامه‌ها بیش از گذشته توسعه یابد.

مهدی چمران با بیان اینکه در سال گذشته هم این اتفاق رخ داد و من چند ساعتی درخدمت هنرمندان بودم،اظهار کرد: اما جانمایی این آثار بسیار مهم است. چرا که این آثار کار دست بوده و نمی‌شود از آنها چند تا کپی کرد. به همین دلیل باید در مکان‌هایی نصب شوند که همه آنها را ببینند که متاسفانه سال‌های گذشته این مهم مورد بی توجهی قرار گرفت و به شخصه دیدم این آثار به دلیل نصب نامناسب، در معرض دید عموم نبودند.

لینک کوتاه : https://vatanshahr.ir/?p=3107
 

برچسب‌ها

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه‌های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در سایت منتشر خواهد شد.
  • پیام‌هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام‌هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.