• امروز : یکشنبه - ۱۸ شهریور - ۱۴۰۳
  • برابر با : Sunday - 8 September - 2024
شهردار تهران:

انتقادات صد در صد نادرست است

  • کد خبر : 21421
انتقادات صد در صد نادرست است
شهردار تهران در حیاط دولت در پاسخ به سئوال خبرنگاران مبنی بر پاسخ به انتقادات مطرح شده تاکید کرد که انتقادات درست نیست و صد درصد نادرست است.

به گزارش وطن شهر و به نقل از همشهری آنلاین، پس از اتمام جلسه هیئت دولت سیزدهم، علیرضا زاکانی در حیاط دولت و در جمع خبرنگاران حاضر شد و به برخی از حاشیه های ایجاد شده در روزهای اخیر پاسخ داد. او در ابتدا گفت که در شواری شهر تهران اقلیت مخالفی هستند و حرف های خودشان را مطرح می کنند و رای و نظرشان برای ما محترم است.

شهرداری تهران در ادامه عنوان کرد: «انتقادات صد درصد نادرست است. چرا که در این دوره ۱۳۳ افتتاح داشتیم که برخی از اعضای شورا علیرغم این که دعوت می شدند، حضور نداشتند.»

او همچنین به توزیع ارزاق از طریق اپلیکیشن شهرزاد هم اشاره کرد و گفت که این کار بزرگ و شاخصی است که همچنان در حال انجام است و مردم از آن بهره مند می شوند.

شهردار تهران در خصوص ادعای پست فروشی هم با بیان این که این ادعا غلط و نادرست است تاکید کرد: «فردی که این ادعا را کرده از کارمندان مجموعه شهرداری است و دستگاههای نظارتی شهرداری تهران هم نظرشان در خصوص این فرد منفی است. ادعای مطرح شده نادرست است و شکایت هم کرده ایم.»

لینک کوتاه : https://vatanshahr.ir/?p=21421
 

برچسب‌ها

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه‌های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در سایت منتشر خواهد شد.
  • پیام‌هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام‌هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.