• امروز : جمعه - ۳۰ شهریور - ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 20 September - 2024

اقدام غیرحرفه‌ای روزنامه شرق در تحریف اظهارات رئیس سازمان محیط‌زیست

  • کد خبر : 18680
اقدام غیرحرفه‌ای روزنامه شرق در تحریف اظهارات رئیس سازمان محیط‌زیست
رسانه‌ شبکه شرق در حاشیه جلسه هیئت دولت روز چهارشنبه ۲۶ اردیبهشت‌ماه در اقدامی غیرحرفه‌ای سخنان رئیس سازمان محیط‌زیست را با تیتر «تخریب محیط زیست با قطع درختان» در صفحات خود منتشر کرد.

به گزارش وطن شهر و به نقل از شهر، رسانه‌ شبکه شرق در حاشیه جلسه هیئت دولت روز چهارشنبه ۲۶ اردیبهشت‌ماه، در ادامه روند سیاسی‌کاری‌ها برای تخریب شهرداری تهران، از سلاجقه، رییس سازمان حفاظت از محیط‌زیست سوالی در مورد قطع درختان در پارک‌های لاله و قیطریه توسط شهرداری تهران می‌پرسد؛ سوالی که با پاسخ صریح و دقیق رییس سازمان محیط زیست روبرو می‌شود و سلاجقه با صراحت اعلام می‌کند که درختی توسط شهرداری تهران قطع نشده و در محل ساخت مسجد بوستان قیطریه اصولا درختی وجود ندارد که بخواهد قطع شود!

اما در ادامه شبکه شرق در اقدامی غیرحرفه‌ای و به دور از اخلاق رسانه‌ای این سخنان سلاجقه، به عنوان مسئول مرتبط و مطلع این ماجرا را با تیتر «تخریب محیط زیست با قطع درختان» در صفحات خود منتشر می‌کند!

اظهارات رییس سازمان محیط زیست در مورد عدم قطع درخت توسط شهرداری تهران خط بطلانی است بر تمام شایعاتی که طی هفته‌های اخیر توسط رسانه‌های غیرمعتبر و صفحات فیک‌نیوز مجازی منتشر شده بود.

لینک کوتاه : https://vatanshahr.ir/?p=18680
 

برچسب‌ها

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه‌های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در سایت منتشر خواهد شد.
  • پیام‌هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام‌هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.