• امروز : دوشنبه - ۲۶ شهریور - ۱۴۰۳
  • برابر با : Monday - 16 September - 2024
در حاشیه روز خبرنگار؛

اقدام عجیب زاکانی شهردار تهران در مراسم روزخبرنگار

  • کد خبر : 4507
اقدام عجیب زاکانی شهردار تهران در مراسم روزخبرنگار

به گزارش وطن شهر، دعوت از شهردار منطقه ۱۹ برای سخنرانی  در جمع خبرنگاران، پس از تخریب غیراصولی ساختمان‌های غیر مجاز که به مرگ ۵ شهروند منجر شد علیرضا زاکانی، شهردار تهران مراسمی را به مناسبت روز خبرنگار برگزار کرد. در این مراسم علاوه بر امین توکلی‌زاده، معاون اجتماعی و فرهنگی شهرداری، از تورج فرهادی، […]

به گزارش وطن شهر، دعوت از شهردار منطقه ۱۹ برای سخنرانی  در جمع خبرنگاران، پس از تخریب غیراصولی ساختمان‌های غیر مجاز که به مرگ ۵ شهروند منجر شد

علیرضا زاکانی، شهردار تهران مراسمی را به مناسبت روز خبرنگار برگزار کرد. در این مراسم علاوه بر امین توکلی‌زاده، معاون اجتماعی و فرهنگی شهرداری، از تورج فرهادی، شهردار منطقه ۱۹ نیز دعوت کرد تا درباره ساخت و سازهای غیرمجاز سخنرانی کند.

این در حالی است که روز‌ یک‌شنبه شهرداری تهران به تخریب غیراصولی ساخت و  سازهای غیرمجاز  محله خلازیر در منطقه ۱۹ اقدام کرد که به حادثه‌ ریزش ساختمان‌ها منجر شد و جان ۵ تن از شهروندان تهرانی را گرفت.

اگر این اتفاق در هر کشور دیگری رخ می‌داد حداقل برخورد استعفای یا برکناری شهردار منطقه بود. اما زاکانی برای تقدیر از شهردار منطقه ۱۹ اجازه سخنرانی به او داد.

لینک کوتاه : https://vatanshahr.ir/?p=4507
 

برچسب‌ها

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه‌های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در سایت منتشر خواهد شد.
  • پیام‌هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام‌هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.