• امروز : دوشنبه - ۲۶ شهریور - ۱۴۰۳
  • برابر با : Monday - 16 September - 2024

‌ اقدامات منطقه ۱۵ برای رفع موانع ایمنی بازارگل امام رضا (ع)

  • کد خبر : 21911
‌ اقدامات منطقه ۱۵ برای رفع موانع ایمنی بازارگل امام رضا (ع)
معاون خدمات شهری و محیط زیست منطقه در این نشست ضمن بررسی مشکلات و موانع موجود در ایمن‌سازی بازار گل امام رضا (ع) گفت: بازدید میدانی مستمر از بازار گل به صورت جدی در دستور کار منطقه قرار گرفته و همچنین پیگیری جدی برای رفع خطر بازار تا حصول نتیجه در اولویت کار ادارات مربوطه است.

به گزارش وطن شهر و به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۱۵ هادی صدیقی معاون خدمات شهری و محیط زیست منطقه گفت: نمایندگان آتشنشانی نیز ضمن بازدید مجدد از محل بازار گل، با توجه به اقدامات صورت گرفته در راستای ایمن سازی و کاهش مخاطرات نسبت به وضعیت فعلی بازار دستور العمل جدید در اجرای اقدامات ایمن سازی صادر کنند.

بر پایه این گزارش نشست کمیته ایمنی مرداد ماه منطقه با موضوع بازار گل و با حضور معاون خدمات شهری و محیط زیست، سرپرست حوزه شهرسازی و معماری منطقه، رئیس منطقه ۸ عملیات آتش‌نشانی، روسای ادارات ساماندهی و HSE منطقه، دبیر ستاد مدیریت بحران و پدافند غیر عامل منطقه و شهردار ناحیه ۴ برگزار شد.

 همچنین نشست کمیته ایمنی ساختمان های نا ایمن منطقه ۱۵ با حضور جمعی از مدیران و مسئولان شهرداری منطقه و رئیس منطقه ۸  آتشنشانی برگزار شد و در این جلسه بر پیگیری جدی در رفع موارد نا ایمن و همچنین ایمن سازی بازار گل امام رضا (ع) تاکید شد.

شایان ذکر است بازار گل امام رضا (ع) یکی از ۱۲۹ نقطه بحرانی شهر تهران محسوب می شود که این بازار با وسعت حدود ۷۵ هزار متر مربع بزرگترین بازار گل ایران است که روزانه به صورت متوسط ۵ هزار نفر بازدید کننده دارد.

لینک کوتاه : https://vatanshahr.ir/?p=21911
 

برچسب‌ها

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه‌های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در سایت منتشر خواهد شد.
  • پیام‌هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام‌هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.