• امروز : یکشنبه - ۱۸ شهریور - ۱۴۰۳
  • برابر با : Sunday - 8 September - 2024

اقدامات شهرداری تهران در گسترش فعالیت‌های دینی قابل ستایش است

  • کد خبر : 18778
اقدامات شهرداری تهران در گسترش فعالیت‌های دینی قابل ستایش است
رئیس کمیته شفافیت و شهر هوشمند شورای اسلامی شهر تهران گفت: اقدامات شهرداری تهران در گسترش فعالیت‌های دینی قابل ستایش است. به طوری که تمام بخش‌های شهرداری با محوریت معاونت فرهنگی و اجتماعی سعی دارند شیرینی زندگی دینی را به شهروندان بچشانند.

به گزارش وطن شهر و به نقل از شهر، احمد صادقی در دویست و سی و هفتمین جلسه شورای اسلامی شهر تهران ضمن تقدیر از دست اندرکاران برنامه اجتماع بزرگ امام رضایی ها، اظهار کرد: شادی و نشاط نیاز اصلی و اساسی جامعه امروزی است و اگر فعالان در این راستا مکمل هم باشند شاهد تحولات فرهنگی خوبی خواهیم بود. برگزاری چنین اجتماع هایی با ذکر اهل بیت از اقدامات مثبت سالهای اخیر است که به آن توجه شده است.

وی افزود: برخی تلاش می کنند این را بگویند که دین در زندگی روزمره افراد عمق ندارد اما مردم بارها ثابت کردند که پای اعتقادات خود ایستاده اند و حضور آنها نشان دهنده این ایستادگی است.

صادقی با بیان اینکه چهار میلیون نفر در جشن غدیر حضور داشتند، تصریح کرد: امسال میزان حضور در راهپیمایی قدس ۵۰ درصد رشد داشت. ۱۸ میلیون نفر در پویش قرآنی زندگی با آیه های قرآنی مشارکت داشتند. اقدامات شهرداری تهران در گسترش فعالیت های دینی قابل ستایش است و تمام بخش های شهرداری با محوریت معاونت فرهنگی و اجتماعی سعی دارد شیرینی زندگی دینی را به شهروندان بچشاند.

وی ادامه داد: شهروندان از تمام طبقات جامعه در این برنامه ها سهیم می شوند و تمام تلاش بر رشد و آگاهی شهروندان است. در برنامه امسال توجه ویژه ای به واگذاری امور به مردم صورت گرفت و از طرفی عزت شهروندان با ارائه خدمات با کیفیت رعایت شد. مسائل ایمنی هم جهت حفظ سلامت شهروندان مورد توجه قرار گرفت. آشناسازی جوانان با زندگی امام رضا (ع) قابل ستایش است و باید از همه دست اندرکاران در این خصوص قدردانی کرد.

لینک کوتاه : https://vatanshahr.ir/?p=18778
 

برچسب‌ها

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه‌های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در سایت منتشر خواهد شد.
  • پیام‌هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام‌هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.