• امروز : دوشنبه - ۲۶ شهریور - ۱۴۰۳
  • برابر با : Monday - 16 September - 2024

افتتاح ۴۲ بوستان جدید در تهران تا سه ماه آینده

  • کد خبر : 10341
افتتاح ۴۲ بوستان جدید در تهران تا سه ماه آینده
معاون خدمات شهری و محیط زیست شهرداری تهران از افتتاح ۴۲ بوستان در تهران تا سه ماه آینده خبر داد.

به گزارش وطن شهر و به نقل از همشهری آنلاین، حسین نظری از پیشرفت بیش از ۴۰ درصدی فاز اول پروژه «رود دره فرحزاد» خبر داد و گفت: ۴۲ بوستان محله ای، منطقه‌ای و فرامنطقه‌ای تا سه ماه آینده در سطح شهر تهران به بهره برداری خواهد رسید.

نظری در ادامه افزود: تعداد ۴۲ بوستان محله‌ای، منطقه‌ای و فرامنطقه‌ای شامل ۲۲بوستان محله‌ای، منطقه‌ای و فرامنطقه‌ای و ۲۰ بوستان مادر و کودک در مناطق ۱-۲-۳-۴-۵-۶-۸- ۱۰-۱۲-۱۳-۱۶-۱۷-۱۹-۲۰-۲۱ و ۲۲ تا پایان امسال مورد بهره‌برداری قرار خواهد گرفت.

معاون خدمات شهری و محیط زیست شهرداری تهران در خصوص آخرین وضعیت پروژه احیاء و ساماندهی رود دره فرحزاد، گفت: این پروژه یکی از مهم ترین پروژه های شهرداری تهران محسوب می شود که در شهرداری های مناطق ۲ و ۵ واقع شده است. در روند پیشرفت فیزیکی این پروژه معارضات ملکی وجود دارد که در حال مذاکره جهت رفع معارضین موجود در این پروژه هستیم.

نظری در ادامه افزود: فاز اول پروژه «رود دره فرحزاد» به مساحت ۴۵هکتار است که تا پایان امسال افتتاح و به بهره برداری خواهد رسید.

وی اضافه کرد: این پروژه تاکنون بیش از ۴۰درصد پیشرفت فیزیکی داشته است و طبق برنامه ریزی های صورت گرفته باید در موعد مقرر افتتاح و برای استفاده عموم شهروندان به بهره برداری برسد.

لینک کوتاه : https://vatanshahr.ir/?p=10341
 

برچسب‌ها

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه‌های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در سایت منتشر خواهد شد.
  • پیام‌هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام‌هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.