• امروز : دوشنبه - ۲۶ شهریور - ۱۴۰۳
  • برابر با : Monday - 16 September - 2024

اعلام برنامه‌های سازمان بهشت زهرا (س) برای ماه محرم و صفر

  • کد خبر : 3263
اعلام برنامه‌های سازمان بهشت زهرا (س) برای ماه محرم و صفر
همزمان با فرارسیدن ایام سوگواری سید و سالار شهیدان، برنامه‌های سازمان بهشت زهرا (س) برای ماه های محرم و صفر اعلام شد.

به گزارش وطن شهر و به نقل از ایرنا، براساس اعلام روز پنجشنبه سازمان بهشت زهرا (س)، جلسه‌ شورای معاونان سازمان بهشت زهرا با حضور جواد تاجیک، مدیرعامل این سازمان برگزار و درباره برنامه‌های ایام ماه محرم و صفر گفتگو و برنامه‌ریزی شد.

برپایه این گزارش به منظور احیاء سنت‌های محرم در روزهای پنجشنبه ماه محرم و صفر از ساعت ۱۸ مراسم تعزیه در حرم مطهر امام راحل و گلزار شهدا و مراسم چهار پایه خوانی در همین روز از ساعت ۱۹ در گلزار شهدا برگزار می‌شود.

همچنین مراسم عزاداری در روز چهارشنبه ۴ مرداد از ساعت ۷:۳۰ با حضور کارکنان سازمان برگزار می‌شود.

طبق این گزارش ۱۲ ایستگاه صلواتی نیز در قطعات مختلف و حرم مطهر امام و گلزار شهدا همزمان با تاسوعا و عاشورای حسینی برپا می‌شود. همچنین مراسم عزاداری در دهه اول محرم از ساعت ۱۸ در قطعه شهدای گمنام همراه با سخنرانی و مداحی برگزار می‌شود.

مراسم عزاداری طی روزهای پنجشنبه ماه محرم و صفر از ساعت ۱۹ در ۹ ایستگاه صلواتی گلزار شهدا برگزار می شود که اصلی ترین برنامه در جنب زینبیه شهدا واقع در گلزار شهدا همراه با عزاداری و زیارت عاشورا خواهد بود.

سوگواره «احلی من العسل» نیز ۲ مرداد از ساعت ۱۵ با حضور یکهزار و ۵۰۰ نفر از نوجوانان در قالب حرکت دسته‌های سینه زنی از یادمان شهدای ۷۲ تن به طرف گلزار شهدا و مزار شهید آرمان علی وردی برگزار می‌شود.

همچنین اجتماع بزرگ عزاداران حسینی در ظهر عاشورا با سخنرانی حجت‌الاسلام علیرضا پناهیان در گلزار شهدا بهشت زهرا برگزار می‌شود.

لینک کوتاه : https://vatanshahr.ir/?p=3263
 

برچسب‌ها

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه‌های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در سایت منتشر خواهد شد.
  • پیام‌هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام‌هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.