• امروز : دوشنبه - ۲۶ شهریور - ۱۴۰۳
  • برابر با : Monday - 16 September - 2024

اطلاعیه سازمان بهشت زهرا(س) در خصوص خبر دروغ بازسازی قبر منافقین و ضدانقلاب

  • کد خبر : 10107
اطلاعیه سازمان بهشت زهرا(س) در خصوص خبر دروغ بازسازی قبر منافقین و ضدانقلاب
سازمان بهشت زهرا (س) در خصوص خبر دروغ بازسازی قبر منافقین و ضدانقلاب اطلاعیه صادر کرد.

به گزارش وطن شهر, در خصوص دو ویدئوی منتشر شده در فضای مجازی با موضوع «عمران و بهسازی قبور منافقین و ضد انقلاب در دوره شهردار انقلابی» و با توجه به دغدغه و شبهه به وجود آمده در بین برخی دلسوزان انقلاب، نکاتی را برای تشحیذ ذهن مردم شریف اعلام می‌دارد:
۱- در مورد قبور منافقین در ویدئوی اول، روایت کذب و نادرستی از بازسازی این قبور بیان شده و اتهامات بی‌اساسی به شهرداری تهران و سازمان بهشت زهرا(س) وارد شده است.
۲- برخی قبور مورد اشاره در ویدئوی اول، متعلق به اعضای مسلمان سازمان مجاهدین است که قبل از انحراف عقیدتی سازمان، در مسیر مبارزه با رژیم ستمشاهی، توسط ساواک اعدام گردیده‌اند.
۳- قبور اشاره شده معدومین ضدانقلاب در ویدئوی دوم، مواردی هستند که از ابتدا سنگ مزار داشته و تاکنون هیچ تغییر رویکردی نسبت به این موضوع از سوی نهادهای مربوطه اتخاذ و ابلاغ نگردیده و هیچگونه تغییراتی نیز برای سنگ قبور یادشده، توسط سازمان بهشت زهرا(س) انجام نشده است.
۴- بر خلاف ادعای مطرح شده، قبر هیچ کدام از معدومین بصورت رایگان در اختیار خانواده ایشان قرار نگرفته و هزینه قبور طبق نرخ مصوب دریافت گردیده است.
۵- از جمله افتخارات شهرداری تهران و سازمان بهشت‌زهرا(س) در دوره حاضر، نوکری شهدا و خانواده معظم شهدا و مرمت و بهسازی قطعات نابسامان گلزار شهدا با رعایت اصل حفظ سنگ و حجله و نمادهای مزار شهدا بوده و این تکلیف قانونی و انقلابی خود را با وجود سنگ‌اندازی و شبهه‌افکنی جریان‌های مخالف، تا آخر ادامه خواهد داد و از رسانه‌ها نیز انتظار دارد تحت تاثیر این‌گونه خبرهای بی‌پایه و اساس قرار نگیرند.

لینک کوتاه : https://vatanshahr.ir/?p=10107
 

برچسب‌ها

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه‌های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در سایت منتشر خواهد شد.
  • پیام‌هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام‌هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.