• امروز : پنج شنبه - ۲۹ شهریور - ۱۴۰۳
  • برابر با : Thursday - 19 September - 2024
حسینی در اختتامیه مسابقات فوتسال جام محیط زیست؛

استفاده از ظرفیت اجتماعی ورزشکاران در ارتقاء فرهنگ محیط زیست

  • کد خبر : 945
استفاده از ظرفیت اجتماعی ورزشکاران در ارتقاء فرهنگ محیط زیست
آیین اختتامیه مسابقات فوتسال جام محیط زیست با حضور سیدمحمد موسوی شهردار منطقه ١١، حلیا سادات حسینی مدیر کل محیط زیست و توسعه پایدار شهرداری تهران، سیدمحمد شریف محسنی مدیر سلامت، ایمنی و محیط زیست شرکت بهره برداری مترو عصر روز گذشته در ورزشگاه منطقه ١١ برگزار شد.

به گزارش وطن شهر و به نقل از اداره کل محیط زیست و توسعه پایدار شهرداری تهران؛ حلیا سادات حسینی با اشاره به تاثیرگذاری متقابل دو حیطه ورزش و محیط زیست بر یکدیگر، هدف از برگزاری این مسابقات را استفاده از ظرفیت اجتماعی ورزشکاران، دوستداران ورزش و محیط زیست در تبیین و ارتقا روز افزون فرهنگ زیست محیطی دانست و گفت: ورزش یک پیامد اجتماعی بسیار تاثیر گذار در اقشار مختلف جامعه است و ورزشکاران به عنوان سفیران محیط زیست در اشاعه فرهنگ درست محیط زیستی در جامعه نقش اساسی دارند.

مدیر کل محیط زیست و توسعه پایدار شهرداری تهران اظهار داشت: هدف مشترک ورزش و محیط زیست، سلامت شهروندان و ایجاد نشاط و حساسیت اجتماعی است.

بنابر این گزارش؛ در مجموع شش تیم شامل محیط زیست شهرداری تهران، حفاظت محیط زیست شهر تهران، محیط زیست مترو،دی مارت، آفا شیمی، بهسا در مسابقات فوتسال جام محیط زیست شرکت کردند که تیم های آفا شیمی و بهسا، محیط زیست مترو و محیط زیست شهرداری تهران در مرحله نیمه نهایی به مصاف یکدیگر رفتند.

در پایان تیم های محیط زیست مترو و آفا شیمی به مسابقه پایانی راه پیدا کردند و تیم محیط زیست مترو به مقام قهرمانی و آفا شیمی به مقام نایب قهرمانی و محیط زیست شهرداری تهران به مقام سوم مسابقات فوتسال جام محیط زیست دست پیدا کردند.

لینک کوتاه : https://vatanshahr.ir/?p=945
 

برچسب‌ها

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه‌های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در سایت منتشر خواهد شد.
  • پیام‌هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام‌هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.