• امروز : جمعه - ۳۰ شهریور - ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 20 September - 2024

استفاده از امکانات شهرداری برای نامزدهای انتخابات ریاست جمهوری برای بنده ممنوع است

  • کد خبر : 19763
استفاده از امکانات شهرداری برای نامزدهای انتخابات ریاست جمهوری برای بنده ممنوع است
شهردار پایتخت با بیان اینکه خط قرمز بنده استفاده از امکانات شهرداری به هر طریقی برای نامزدهای انتخابات ریاست جمهوری و به طریق اولی برای بنده است، گفت: البته تشویق برای حضور مردم پای صندوق‌های رای باید به طور کامل انجام شود.

به گزارش وطن شهر و به نقل از شهر، در پی اعلام اسامی نامزدهای احراز صلاحیت شده انتتخابات ریاست جمهوری، علیرضا زاکانی شهردار تهران در جمع تعدادی از مدیران تاکید کرد: استفاده از امکانات شهرداری و بیت‌المال برای تبلیغ هر نامزدی و به‌طریق اولی برای بنده خط قرمز ما است و جهت گیری مصرف ظرفیت شهرداری به نفع هر نامزدی و بدتر از همه خودم به هیچ وجه نباید اتفاق بیفتد. انتظار این است که از این مساله صیانت شود و از اینکه ظرفیت هایی که خلق می شود برای افراد و نامزدها چه بنده و چه کس دیگری استفاده شود پرهیز شود؛ البته برای خودم سخت تر می گیرم.

وی با بیان اینکه تشویق برای حضور مردم پای صندوق های رای باید به طور کامل انجام شود، ادامه داد: به هیچ عنوان نباید مسیر خدمت‌رسانی به شهروندان و امور شهرداری در جریان رقابت‌های انتخاباتی آسیب بخورد و تحت تأثیر قرار بگیرد. بهترین خدمت را باید در اعیاد پیش رو داشته باشیم و برای برگزاری باشکوه اعیاد قربان و غدیر و همچنین مراسم چهلمین روز شهادت شهید جمهور از همه ظرفیت‌ها استفاده شود.

لینک کوتاه : https://vatanshahr.ir/?p=19763
 

برچسب‌ها

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه‌های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در سایت منتشر خواهد شد.
  • پیام‌هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام‌هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.