• امروز : دوشنبه - ۲۶ شهریور - ۱۴۰۳
  • برابر با : Monday - 16 September - 2024
مهدی اقراریان؛

ارائه لیست املاک واگذاری شده به افراد حقیقی و حقوقی توسط شهرداری تهران

  • کد خبر : 4042
ارائه لیست املاک واگذاری شده به افراد حقیقی و حقوقی توسط شهرداری تهران
اعضای شورای شهر تهران خواستار ارائه لیست املاک واگذار شده شهرداری به افراد حقیقی و حقوقی و ارائه هرچه زودتر نرخ سرویس مدارس از سوی شهرداری تهران شدند.

به گزارش وطن شهر و به نقل از همشهری آنلاین، مهدی اقراریان صبح امروز در تذکر پیش از دستور خود در جلسه امروز شورای شهر تهران با بیان اینکه زمان معینی برای اجرای مصوبات شورا در نظر گرفته می‌شود، گفت: به طور نمونه قرار بود در موضوع واگذاری املاک شهرداری تهران به اشخاص حقیقی و حقوقی، ظرف یک ماه شهرداری گزارشی را به شورا بدهد اما حالا دو سال است که این گزارش ارائه نشده است که این تاخیر حفظ دارایی و سرمایه‌های شهرداری را با چالش مواجه کرده است و حالا از هیات رئیسه شورای شهر می‌خواهم که این موضوع را پیگیری کنند.

در ادامه رئیس شورای شهر تهران درباره علت ارائه نشدن لایحه نرخ سرویس مدارس به شورای شهر گفت: در این باره هنوز طرحی ابلاغ نشده در حالی که زمان آن رو به اتمام است. باید هر چه سریعتر این نرخ نامه تحویل شورا شود تا یکشنبه آینده در دستور کار قرار گیرد.

بلافاصله باقری معاون برنامه ریزی شهرداری تهران نیز که در جلسه حضور داشت گفت: لایحه نرخ سرویس مدارس تا یکشنبه به شورای شهر ارائه خواهد شد.

لینک کوتاه : https://vatanshahr.ir/?p=4042
 

برچسب‌ها

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه‌های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در سایت منتشر خواهد شد.
  • پیام‌هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام‌هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.