• امروز : دوشنبه - ۲۶ شهریور - ۱۴۰۳
  • برابر با : Monday - 16 September - 2024

ارائه خدمت به زائران اربعین؛ از حوزه پزشکی تا برگزاری پویش‌های فرهنگی

  • کد خبر : 23073
ارائه خدمت به زائران اربعین؛ از حوزه پزشکی تا برگزاری پویش‌های فرهنگی
رییس ستاد اربعین شهرداری تهران در بازدید از قرارگاه‌های نجف و موکب‌های برقرار شده در عراق، ضمن ابراز رضایت از خدمات شهری ارائه شده، فعالیت چند وجهی این قرارگاه‌ها و مواکب را تحسین کرد.

به گزارش وطن شهر و به نقل از شهر، محمد امین توکلی زاده رییس ستاد اربعین شهرداری تهران از قرارگاه‌های نجف و موکب‌های برقرار شده در عراق بازدید و ضمن ابراز رضایت از خدمات شهری ارائه شده، فعالیت چند وجهی این قرارگاه‌ها و مواکب را تحسین کرد.

توکلی‌زاده همچنین پس از بازدید از موکب زینبیه، اظهار داشت: با سه ساله شدن این موکب، حجم خدمات رسانی به بانوان زائر نیز سه برابر بیشتر شد.

وی ضمن تقدیر از تلاش‌های فاطمه شهردار منطقه ٨ و مسئول این موکب، افزود: خداوند را شاکریم که سه سال متوالی با برپایی موکب زینبیه در خدمت بانوان زائری بودیم که قدم در راه حضرت زینب علیهاالسلام گذاشتند و به کربلای معلی مشرف شدند.

معاون امور اجتماعی و فرهنگی شهردار تهران افزود: امسال با تأمین زیر ساخت ها و تکمیل تجهیزات ، نسبت به سال گذشته جمعیت بیشتری از خدمات و امکانات استفاده کردند و برآوردها نشان از ٣ برابر شدن جمعیت یاد شده می‌دهد.

رییس ستاد اربعین شهرداری تهران ادامه داد: همچنین حسینیه کودک نیز به میزبانی مربیان خوب منطقه ٨ و دیگر عزیزان خادم، برنامه‌های متنوعی برای مادران و کودکان از جمله نمایش فیلم، برگزاری مراسم و … در نظر گرفته است.

لینک کوتاه : https://vatanshahr.ir/?p=23073
 

برچسب‌ها

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه‌های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در سایت منتشر خواهد شد.
  • پیام‌هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام‌هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.