• امروز : یکشنبه - ۱۸ شهریور - ۱۴۰۳
  • برابر با : Sunday - 8 September - 2024

ارائه خدمات درمانی به زائران حرم امام (ره) در درمانگاه موقت شرکت شهر سالم

  • کد خبر : 19567
ارائه خدمات درمانی به زائران حرم امام (ره) در درمانگاه موقت شرکت شهر سالم
درسی و پنجمین مراسم ارتحال امام خمینی (ره) یک هزار و۵۳۵ خدمت بهداشتی و درمانی به ۳۴۳ مراجعه کننده به درمانگاه موقت شرکت شهر سالم ارائه شد.

به گزارش وطن شهر  و به نقل از روابط عمومی شرکت شهر سالم، درمانگاه موقت شرکت شهر سالم که ویژه خدمت‌رسانی بهداشتی و درمانی به حاضران در مراسم ارتحال امام خمینی (ره) در بهشت زهرا (س) و با حضور ۵۰ نفر کادر درمان برپا شده بود، ضمن پذیرش۳۴۳ مراجعه کننده، یک هزار و۵۳۵ خدمت درمانی به آنان ارائه شد.

دراین درمانگاه که با حضور پزشکان عمومی و متخصص، پرستار، تکنسین های اورژانس و استقرار ۱۰ دستگاه آمبولانس و یک دستگاه موتورلانس فعالیت داشت، بیشترین خدمات  به ترتیب تست نوار قلب، اکسیژن تراپی، چکاپ قند و فشار خون، تزریقات و پانسمان و…  اختصاص داشت.

بیشترین دلیل مراجعه به درمانگاه موقت شرکت شهر سالم بیماری‌های سردرد، دردهای عضلانی، بیماری قلبی، جراحت، سوختگی، سرماخوردگی و بیماری های گوارشی بوده است.

از دیگر خدمات درمانگاه موقت شرکت شهر سالم به حاضران در مراسم بزرگداشت سی‌وپنجمین سالگرد ارتحال امام خمینی (ره) ارجاع ۳بیمار به وسیله آمبولانس‌های شرکت شهر سالم و با هماهنگی اورژانس تهران جهت پیگیری درمان به بیمارستان‌های منطقه بود.

لینک کوتاه : https://vatanshahr.ir/?p=19567
 

برچسب‌ها

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه‌های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در سایت منتشر خواهد شد.
  • پیام‌هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام‌هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.