• امروز : دوشنبه - ۲۶ شهریور - ۱۴۰۳
  • برابر با : Monday - 16 September - 2024

اجرای ۲۲ هزار تن آسفالت ریزی در معبرهای شهر ری

  • کد خبر : 6356
اجرای ۲۲ هزار تن آسفالت ریزی در معبرهای شهر ری
شهردار منطقه۲۰ تهران (شهرری) اعلام کرد: با تلاش شبانه روزی حوزه فنی، عمرانی و ادارات عمران نواحی این منطقه، از ابتدای سال‌جاری تا کنون بیش از ۲۲ هزار تن آسفالت در معابر این منطقه توزیع شد.

به گزارش وطن شهر و به نقل از ایرنا، رضا شنگی روز دوشنبه در جمع خبرنگاران با اشاره به اهمیت بهسازی معابر، تسهیل تردد و ارتقای ایمنی در معابر شهر، از اجرای عملیات آسفالت مکانیزه در محورهای پرتردد و معابر اصلی و فرعی به منظور رضایت شهروندان وسهولت در تردد وسایل نقلیه خبر داد.

وی همچنین به اجرای عملیات نهضت بهسازی و روکش آسفالت در معبرهای ناحیه های هفتگانه این منطقه شهرداری اشاره کرد و افزود: با هدف دستیابی به استانداردهای قابل قبول، ۱۳۰ معبر به مساحت ۱۴۰ هزار متر مربع مرمت و نوسازی شد.

این مسئول ادامه داد: عملیات بهسازی معبرها با اجرای روکش اساسی آسفالت (تراش و روکش، مکانیزه) و لکه گیری (روکش دستی) با توجه به نوع فرسودگی خیابان و کوچه ها اجرا شد.

شنگی خاطرنشان کرد: رفیوژ میانی خیابان فدائیان اسلام پیرو طرح سازمان زیباسازی شهر تهران، در راستای بهسازی مسیر پیاده روی جاماندگان اربعین حسینی(ع) به طول ۲ هزا رو یکصد متر از بزرگراه آزادگان تا بزرگراه شهید کریمی در کمتر از ۲۰ روز تخریب و نوسازی شد.

شهردار منطقه ۲۰ تهران (شهرری) با تاکید بر اهمیت نگهداشت معابر شهر در ایجاد سهولت تردد عابرین و وسایل نقلیه افزود: عملیات بهسازی معابر براساس پیشنهاد معتمدان محلی، گزارشهای مردمی در سامانه های ۱۳۷ پلاس و کارشناسی نواحی انجام می شود.

منطقه ۲۰ (شهرری) جنوبی‌ترین منطقه شهری شهرداری تهران است و دارای پنج ناحیه داخل محدوده و ۲ ناحیه خارج محدوده و ۲۱ محله است.

این منطقه در جنوبی ترین نقطه شهری واقع شده است و از شمال به بزرگراه آزادگان، از شرق به بزرگراه امام علی(ع)، از جنوب به بزرگراه آوینی و از غرب به مبارک‌آباد و صالح‌آباد محدود می‌شود.

لینک کوتاه : https://vatanshahr.ir/?p=6356
 

برچسب‌ها

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه‌های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در سایت منتشر خواهد شد.
  • پیام‌هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام‌هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.