• امروز : دوشنبه - ۲۶ شهریور - ۱۴۰۳
  • برابر با : Monday - 16 September - 2024

اجرای ویژه برنامه‌های زیست‌محیطی در شهرک آموزش ترافیک منطقه۹

  • کد خبر : 15669
اجرای ویژه برنامه‌های زیست‌محیطی در شهرک آموزش ترافیک منطقه۹
معاون حمل ونقل و ترافیک منطقه۹ از اجرای ویژه برنامه‌های زیست‌محیطی در شهرک آموزش ترافیک به مناسبت هفته منابع طبیعی در روز درختکاری خبر داد.
به گزارش وطن شهر و به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه۹؛ مجتبی شیشه‌گر معاون حمل ونقل و ترافیک منطقه گفت: توسعه حمل و نقل پاک و انسان محور نظیر پیاده‌روی و دوچرخه‌سواری و کاهش استفاده از وسایل نقلیه موتوری تاثیر بسزایی در کاهش اثرات مخرب زیست‌محیطی داشته و موجب ایجاد روحیه نشاط شهروندی می‌شود.
وی افزود: در همین راستا و در هفته منابع طبیعی، برنامه‌های آموزشی متنوعی به منظور ارتقاء فرهنگ زیست محیطی در بین کودکان و نوجوانان و ترغیب آنها به حفظ و نگهداری عرصه‌های طبیعی، ویژه برنامه‌ای در شهرک آموزش ترافیک منطقه۹ اجراء شد.
معاون حمل و نقل و ترافیک منطقه۹ عنوان کرد: در قالب این برنامه، همایش پیاده روی و آموزش دوچرخه‌سواری و اسکوتر، اجرای نمایش ترافیکی با موضوعات زیست محیطی ویژه دانش‌آموزان برگزار شد.
لازم به ذکر است همچنین به مناسبت روز درختکاری و یادآوری اهمیت فضای سبز و حفظ منابع طبیعی چند اصله نهال توسط کودکان و گروه محلی دوچرخه‌سواری مردم نهاد منطقه۹ در محوطه شهرک آموزش ترافیک کاشته شد.
لینک کوتاه : https://vatanshahr.ir/?p=15669
 

برچسب‌ها

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه‌های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در سایت منتشر خواهد شد.
  • پیام‌هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام‌هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.