• امروز : دوشنبه - ۲۶ شهریور - ۱۴۰۳
  • برابر با : Monday - 16 September - 2024

اجرای عملیات عمرانی نواحی سه‌گانه منطقه۸ در هفته ابتدایی مرداد ماه

  • کد خبر : 22034
اجرای عملیات عمرانی نواحی سه‌گانه منطقه۸ در هفته ابتدایی مرداد ماه
در هفته اول مرداد ماه، ۴ هزار مترمربع آسفالت‌ریزی مکانیزه و دستی و ۸۴۳ متر طول تخریب انهار فرسوده در راستای اجرای بندهای طرح بیست‌گانه خدمت در شهر و پروژه‌های توسعه‌محلی سطح نواحی‌سه‌گانه منطقه انجام شد.

به گزارش وطن شهر و به نقل از روابط‌عمومی شهرداری منطقه۸؛ در روزهای پایانی تیرماه و هفته اول مرداد ماه، عملیات تراش و روکش آسفالت معابر در محدوده میدان شقایق بزرگراه شهید باقری، بن‌بست ولیعصر در میدان نخجیر در محله دردشت و مدرسه سروش در ۴۶ متری به متراژ ۱۸۰۰ مترمربع و مصرف ۱۹۰ تن آسفالت در ناحیه یک اجرایی شد.

در ناحیه۲ نیز عملیات روکش آسفالت در خیابان ملایری به متراژ ۲ هزار متر مربع با مصرف ۲۶۴ تن آسفالت و ناحیه ۳ با اجرای عملیات عمرانی آسفالت در بزرگراه امام علی (ع)، خیابان حسنی در محله سبلان و خیابان ابراهیم‌نژاد بن‌بست سهرابی و خداشناس با مصرف ۳۰۰۰ تن آسفالت به متراژ ۱۷۸۰ متر مربع انجام شده و ادامه دارد.

عملیات عمرانی تخریب انهار فرسوده و هدایت آب‌های سطحی با کانیوسازی و احداث نیم‌جوی در شمال به جنوب بزرگراه شهید باقری زیر پل دور برگردان و معابر یعقوبی در محله دردشت، آیت‌اله خوشوقت، میدان ۳۳در محله مدائن و خیابان لادن به متراژ ۴۰۰ متر طول در سطح ناحیه یک اجرایی شد.

در ادامه نیز عملیات اجرای اصلاح هندسی و راستگرد در خیابان شهید آیت محدوده چهارراه تلفن‌خانه ناحیه۲ به متراژ ۶۵ مترطول انجام شد. همچنین در محله کرمان خیابان الیاسی و گلبرگ غربی و خیابان ابراهیم‌نژاد بن‌بست سهرابی و خداشناس عملیات تخریب  و احداث کانیو کتابی به متراژ ۲۱۰۰ متر طول در ناحیه ۳ انجام شد.

لینک کوتاه : https://vatanshahr.ir/?p=22034
 

برچسب‌ها

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه‌های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در سایت منتشر خواهد شد.
  • پیام‌هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام‌هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.