• امروز : دوشنبه - ۲۶ شهریور - ۱۴۰۳
  • برابر با : Monday - 16 September - 2024

اجرای طرح ساماندهی آسیب‌دیدگان اجتماعی در منطقه ۱۵

  • کد خبر : 16397
اجرای طرح ساماندهی آسیب‌دیدگان اجتماعی در منطقه ۱۵
سرپرست معاونت اجتماعی و فرهنگی شهرداری منطقه ۱۵ گفت: طرح ساماندهی آسیب‌دیدگان اجتماعی ویژه کودکان کار، زباله گردها، متکدیان و معتادین متجاهر در منطقه ۱۵ اجرا خواهد شد.

به گزارش وطن شهر و به نقل از  روابط عمومی شهرداری منطقه ۱۵؛ مهدی مالمیر سرپرست معاونت اجتماعی و فرهنگی شهرداری منطقه ۱۵ گفت: در راستای اجرای طرح ضربتی دستور العمل ابلاغی ساماندهی آسیب دیدگان اجتماعی؛ زباله گردها، متکدیان، کودکان کار و معتادین متجاهر سطح منطقه ۱۵ ساماندهی خواهند شد.

او در ادامه افزود: در همین راستا و با توجه به ضرورت مراقبت های اجتماعی محلات، جلساتی با شهرداران نواحی ۷ گانه و مدیر خدمات اجتماعی منطقه برگزار شد که طی آن ساماندهی افراد زباله گرد، متکدیان، کودکان کار و معتادین متجاهر به شکل جدی در دستور کار منطقه قرار گرفته که بالطبع آن از بروز آسیب به محیط زیست، صدمه زدن به مخازن زباله و … نیز جلوگیری خواهد شد.

مالمیر اضافه کرد: در راستای اجرای این طرح و با توجه به فرا رسیدن ایام نوروز و ورود مسافرین و زائرین به منطقه ۱۵ از ورودی بزرگراه امام رضا (ع) و به منظور بهبود منظر شهری و ساماندهی افراد آسیب دیده اجتماعی، در  محورهای دیگر نیز در رابطه با معتادین متجاهر، کودکان کار و خیابان، متکدیان و زباله گردها قدامات قابل توجهی بعمل آمده و کماکان در حال پیگیری است.

لینک کوتاه : https://vatanshahr.ir/?p=16397
 

برچسب‌ها

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه‌های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در سایت منتشر خواهد شد.
  • پیام‌هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام‌هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.