• امروز : دوشنبه - ۲۶ شهریور - ۱۴۰۳
  • برابر با : Monday - 16 September - 2024

اجرای حدود ۱۰ هزار متر طول عملیات لوله‌گذاری در عرصه‌های جنگلی منطقه ۴

  • کد خبر : 22517
اجرای حدود ۱۰ هزار متر طول عملیات لوله‌گذاری در عرصه‌های جنگلی منطقه ۴
معاون خدمات شهری و محیط زیست شهرداری منطقه ۴ از اجرای عملیات آبرسانی در سطح منطقه به منظور صرفه‌جویی و استفاده بهینه از منابع آبی خبر داد.

به گزارش وطن شهر و به نقل روابط عمومی شهرداری منطقه ۴، سیدمحمد قاضی میرسعید معاون خدمات شهری و محیط زیست در این باره گفت: عملیات لوله گذاری آبرسانی آب خام فضای سبز در نواحی ۹گانه از جمله بوستانهای رسالت، صلح و دوستی، ساحل، مخزن رسالت – امام علی (ع)، پروژه امام علی (ع) (رفیوژ میانی رسالت- امام علی)، خیابانهای علم و صنعت، طباطبایی، سیدالشهدا، اردیبهشت، لچکی های تقاطع غرب بزرگراههای باقری و زین الدین، رمپ بزرگراه بابایی به امام علی(ع) شمال، بزرگراه بابایی غرب به شرق و رمپ و لوپ های شیان انجام شده است.
وی با تاکید بر لزوم توجه به نحوه آبرسانی و آبیاری برای اصلاح الگوی مصرف خاطرنشان کرد: با توجه به کاهش نزولات آسمانی، یکی از عوامل موثر در افزایش راندمان سیستم آبرسانی، نظارت بر عملیات لوله گذاری و ترمیم و توسعه سیستم آبرسانی در فضای سبز است.
معاون خدمات شهری و محیط زیست یادآور شد: عملیات لوله گذاری جنگل های شهرامفر، لویزان و باغ پرندگان از دیگر اقدامات این پروژه می باشد.
معاون شهردار با یادآوری اهمیت آبرسانی برای حفظ و گسترش فضای سبز به منظور تزریق نشاط و سرسبزی در چهره شهر افزود: این اقدامات موجب می شود تا شبکه آبیاری توسعه یافته و آبرسانی به درختان و فضاهای سبز سریعتر و دقیق تر انجام شود.
میرسعید در پایان اشاره کرد: اهمیت موضوع آب و ضرورت صرفه جویی در منابع آبی به ویژه در بحث آبیاری فضای سبز شهری با استفاده از روش های نوین آبیاری و استفاده از آب خام می تواند اثرهای مثبتی را به همراه داشته باشد و حوزه فضای سبز تمام تلاش خود را جهت بهبود وضعیت آبیاری و صرفه جویی در مصرف آب به کار خواهد برد.

لینک کوتاه : https://vatanshahr.ir/?p=22517
 

برچسب‌ها

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه‌های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در سایت منتشر خواهد شد.
  • پیام‌هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام‌هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.