• امروز : پنج شنبه - ۲۹ شهریور - ۱۴۰۳
  • برابر با : Thursday - 19 September - 2024
به همت سازمان زیباسازی شهر تهران برگزار شد؛

آیین رونمایی از سردیس ضیاالدین یزدیان

  • کد خبر : 5612
آیین رونمایی از سردیس ضیاالدین یزدیان
آیین رونمایی از سردیس دکترضیاالدین یزدیان به مناسبت روز پزشک با حضور خانواده دکتر یزدیان، مدیرعامل سازمان زیباسازی، شهردار منطقه ۱۱، رییس بیمارستان فارابی به همراه جمعی از پزشکان و اصحاب رسانه در میدان قزوین مقابل بیمارستان فارابی برگزار شد.

به گزارش وطن شهر و به نقل از اداره ارتباطات و امور بین الملل سازمان زیباسازی شهرتهران؛ رضا صیادی مدیرعامل سازمان زیباسازی شهر تهران از رونمایی سردیس«ضیاالدین یزدیان» همزمان با سالروز بزرگداشت ابوعلی سینا و روز پزشک در میدان قزوین مقابل بیمارستان فارابی خبر داد و گفت: ضیا الدین یزدیان از چهره های ماندگار پزشکی و بنیان‌گذار جراحی انحراف چشم کودکان در بیمارستان فارابی بودند که کودکان بسیاری را در این سال‌ها درمان کرده‌اند.

مدیرعامل سازمان زیباسازی افزود: مرحوم یزدیان از مفاخر ناشناخته چشم پزشکی بودند و تلاش سازمان زیباسازی نیز معرفی فرهیختگان کمتر شناخته شده‌است. بر اساس این گزارش: این سردیس از جنس بتن گلاسه با پایه‌های سنگی در ابعاد ۹۰ سانتی‌متر ارتفاع با هنرمندی علی حاجی مرادی در میدان قزوین مقابل بیمارستان فارابی محل کار ضیاالدین یزدیان جانمایی و نصب شد.

لینک کوتاه : https://vatanshahr.ir/?p=5612
 

برچسب‌ها

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه‌های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در سایت منتشر خواهد شد.
  • پیام‌هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام‌هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.