• امروز : یکشنبه - ۱۸ شهریور - ۱۴۰۳
  • برابر با : Sunday - 8 September - 2024

آموزش حفظ محیط زیست به کودکان در سرای محلات منطقه۱۳

  • کد خبر : 17476
آموزش حفظ محیط زیست به کودکان در سرای محلات منطقه۱۳
معاون خدمات شهری و محیط زیست منطقه۱۳ با تاکید بر اهمیت مشارکت مردم به ویژه کودکان در حفظ محیط زیست و نگهداری زمین پاک از برگزاری کارگاه‌ها و کلاس‌های آموزشی با شعار «سیاره زمین در مقابل پلاستیک» به مناسبت هفته زمین پاک خبر داد.

به گزارش وطن شهر و به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۱۳، مهدی رضائی مالیدره، معاون خدمات شهری و محیط زیست منطقه، داشتن نسلی از کودکان دوستدار محیط زیست ضامن آینده سلامت شهر و شهروندان دانست و افزود: بر اساس رویکرد اداره کل محیط زیست شهرداری تهران، مشارکت و تعامل در خصوص حفظ محیط زیست و آموزش آن به کودکان از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است که در این راستا، کارگاه ها و کلاس های آموزشی در قالب کاردستی و مسابقه نقاشی و … در حال برگزاری است.

وی به برگزاری لیگ آموزشی و پژوهشی همیار محیط زیست ویژه کودکان پیش‌دبستانی این منطقه با هدف ارتقای سواد محیط زیستی کودکان اشاره کرد و اظهار داشت : در هفته زمین پاک برگزیدگان این طرح  آئین اختتامیه لیگ آموزشی- پژوهشی همیار محیط زیست شهر تهران اعزام و در این همایش شرکت کردند.

مهدی رضائی مالیدره  ادامه داد: ایستگاه آموزش و فرهنگ سازی محیط زیستی به همراه توزیع اقلام و کیسه پارچه‌ای در ناحیه ۲  منطقه از دیگر برنامه‌های این هفته است.

وی یادآور شد: تبلیغات محیطی در محلات و مکان‌های عمومی شاخص مانند میدان‌ها، بوستان‌ها، ایستگاه‌های مترو و … به نمایش درآمد.

لینک کوتاه : https://vatanshahr.ir/?p=17476
 

برچسب‌ها

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه‌های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در سایت منتشر خواهد شد.
  • پیام‌هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام‌هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.