• امروز : پنج شنبه - ۲۹ شهریور - ۱۴۰۳
  • برابر با : Thursday - 19 September - 2024
واکنش شورای شهر به تحریم شهردار تهران؛

آقامیری: این تحریم افتخار است

  • کد خبر : 7008
آقامیری: این تحریم افتخار است
تحریم شهردار تهران از سوی انگلیس در جلسه علنی امروز شورای شهر مورد توجه اعضای قرار گرفت.

به گزارش وطن شهر و به نقل از همشهری، سید محمد آقامیری عضو شورای شهر در این رابطه گفت: این مورد غضب قرار گرفتن از سوی کشور انگلیس،‌نشان دهنده موفقیت، رشد و قدم‌های پیشرو شهرداری تهران و شخص آقای زاکانی است. این برای ما هم قابل افتخار است که سیاست گذاری‌های شورای شهر در راستای خدمت رسانی موثر به مردم است و در این دو سال گذشته کارهای ارزنده‌ای شروع شده است.

او افزود: خوشبختانه در هر نقطه از شهر شاهد پروژه‌های موثری هستیم که قبلا تعطیل شده بود یا در اولویت نبودند، کارهای موثری در حوزه عمرانی در حال انجام است و امیدوارم این خدمات ارزنده در دید مردم نیز مشاهده شود.

او در رابطه با تحریم شهردار تهران گفت: ابزار تحریم یک ابزار بی فایده و غیرموثر است اما این کشورها اصرار دارند که این تحریم‌ها را به این شکل به منظور جنجال‌های سیاسی انجام دهند. این تحریم ها اثری ندارد جز اینکه کشور ما مقاوم‌تر میکند و امیدوارم اتفاق خوبی در راستای قدم‌های محکم‌تر شهرداری تهران باشد.

انگلیس هنوز در دوران قرون وسطی‌ است

مهدی امانی نیز در همین رابطه گفت: انگلیس فکر میکند که هنوز در دوران قرون وسطی است و به عنوان ارباب به کشورها نگاه میکند، این کشور هنوز واقعیت انقلاب اسلامی را قبول نکرده است،‌رهبر انقلاب در سخرانی خود بحث مفصلی در رابطه با افول قدرت در غرب داشتند.ظاهرا انگلیسی ها متوجه تغییر نشدند یا خود را به خواب خرگوشی زدند.

او افزود: در لیست قرار گرفتن شهردار تهران نشان دهنده قابلیت‌های ایشان است و شهرداری و شورا در حال گره گشایی هستند،. آمریکا و انگلیس توقع دارند، زمانی که شهر از سوی اغتشاشگران به آتش کشیده می‌شود ما همراه آنها باشیم اما ما تمام شهر را براساس شاخصه‌های انقلابی کدگذاری می‌کنند. این تحریم را مدال موفقیت برای آقای زاکانی میدانم و دشمن در نقاطی متوجه اقدامات مهمی شده است و در این نقطه ضربه می‌زند.

لینک کوتاه : https://vatanshahr.ir/?p=7008
 

برچسب‌ها

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه‌های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در سایت منتشر خواهد شد.
  • پیام‌هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام‌هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.