• امروز : دوشنبه - ۲۶ شهریور - ۱۴۰۳
  • برابر با : Monday - 16 September - 2024

آغاز به کار پارک آموزش ترافیک در سرخه حصار

  • کد خبر : 21932
آغاز به کار پارک آموزش ترافیک در سرخه حصار
با بهسازی و نوسازی بوستان آموزش ترافیک منطقه۱۳، این بوستان در قطب گردشگری شرق تهران مجددا فعالیت خود را آغاز کرد.

به گزارش وطن شهر و به نقل از ایسنا، محمد هادی علی احمدی، شهردار منطقه ۱۳ تهران گفت: فضای پارک ترافیک در بوستان جنگلی سرخه حصار، بهسازی ، ساماندهی و آماده‌سازی شد تا علاوه بر آموزش اصول راهنمایی و رانندگی، فضایی مفرح‌ برای کودکان و خانواده‌های آنها فراهم شود.

وی ادامه داد: بوستان سه هزار متر مربعی ترافیک، در فضای‌ باز خود شامل، مجموعه‌ای از شبکه معابر، میادین، پیاده روها، تقاطع‌ها، چراغ‌های فرماندهی، گذرگاه‌های عابر پیاده، تابلوها و علائم راهنمایی و رانندگی با هدف شبیه‌سازی معابر شهری است.

شهردار منطقه ۱۳ تهران اظهار کرد: پارک ترافیک شهرداری منطقه ظرفیت خوبی برای ارائه آموزش‌های شهروندی به‌ویژه در حوزه فرهنگ ترافیک دارد و پس از یک وقفه دوباره از اوایل مرداد ماه به چرخه آموزش‌های شهرداری بازگشت.

محمد هادی علی احمدی افزود: راه‌اندازی مجدد پارک ترافیک با هدف آموزش و فرهنگ‌سازی در راستای رعایت قوانین راهنمایی و رانندگی، کاهش تلفات و حوادث رانندگی و آموزش‌های ترافیکی انجام شده و مطابق با روحیات و شرایط ذهنی کودکان است.

وی ادامه داد: با توجه به موقعیت بوستان جنگلی سرخه حصار، در نظر داریم که از کودکان و نوجوانان مناطق همجوار نیز برای حضور در این بوستان بزرگ و شرکت در برنامه‌های آموزشی و ترافیکی و دیگر امکانات آن دعوت کنیم و به نوعی اردوگاه ترافیکی را راه اندازی کنیم.

شهردار منطقه ۱۳ تهران به بازسازی ساختمان اداری و آموزشی شماره۲ این مجموعه اشاره کرد و یادآور شد : کودکان با راهنمایی و هدایت مربیان و استفاده از تجهیزات کلاس های آموزشی در محیطی مشابه، با شبکه معابر شهری و مقررات راهنمایی و رانندگی آشنا می‌شوند که با توجه به رفع کلیه نواقص، چندین ویژه برنامه در این بوستان به اجرا در آمد.

بر اساس گزارش روابط عمومی شهرداری منطقه۱۳، بازسازی و تجهیز ساختمان اداری و سالن کنفرانس، رنگ آمیزی و تعویض جداول و علائم، نصب چراغ های راهنمایی رانندگی و علایم ترافیکی و محوطه سازی از دیگر اقدامات انجام شده شهرداری منطقه۱۳ در پارک آموزش ترافیک شهرداری منطقه است.

لینک کوتاه : https://vatanshahr.ir/?p=21932
 

برچسب‌ها

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه‌های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در سایت منتشر خواهد شد.
  • پیام‌هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام‌هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.