• امروز : دوشنبه - ۲۶ شهریور - ۱۴۰۳
  • برابر با : Monday - 16 September - 2024

آرامستان جدید در شرق تهران خواهد بود

  • کد خبر : 18330
آرامستان جدید در شرق تهران خواهد بود
معاون خدمات شهری و محیط زیست شهرداری تهران گفت: ۴ نقطه برای احداث آرامستان در نظر گرفته شده که یک نقطه در شرق تهران قطعی شده است.

به گزارش وطن شهر و به نقل از شهر؛ امروز، شنبه_ بیست و دوم اردیبهشت‌ماه سال ۱۴۰۳- و همزمان با یکصد و بیستمین پویش امید و افتخار، مراسم افتتاح ۴ بازار میوه و تره بار در مناطق ۲۲،۶،۹ و ۱۱ با حضور حسین نظری معاون خدمات شهری و محیط زیست شهرداری تهران، مهدی بختیاری زاده مدیرعامل سازمان مدیریت میادین و میوه و تره بار شهرداری تهران، موسوی شهردار منطقه ۱۱ و مسعود نصرتی شهردار منطقه ۲۲ انجام شد.

حسین نظری، معاون خدمات شهری و محیط زیست شهرداری تهران امروز در این مراسم یا بیان اینکه همزمان با منطقه۲۲، در مناطق ۶،۹و ۱۱ هم ۳ بازار میوه و تره بار افتتاح شد،گفت: انشالله تا پایان سال ۴۰ بازار میوه و تره بار با معماری ایرانی و اسلامی افتتاح خواهد شد.

وی تاکید کرد: در میادین میوه و تره بار با رفتار خوب باید با شهروندان برخورد شود و کیفیت و قیمت محصولات نیز باید مطلوب باشد.

نظری درخصوص شرایط احداث میادین تصریح کرد: شهرداران مناطق نیازسنجی محلی را انجام می‌دهند و با سازمان میادین تعامل می‌کنند البته ظرفیت زمین و موضوعات دیگر در احداث میادین میوه و تره موثر است.

نظری در مورد رود دره فرحزاد هم گفت که بزودی این پروژه افتتاح خواهد شد.

معاون خدمات شهری و محیط زیست شهرداری تهران همچنین گفت: ۴ نقطه برای احداث آرامستان در نظر گرفته شده که یک نقطه در شرق تهران قطعی شده است و به زودی به شورا ارائه می دهیم.

وی در پایان فوت خبرنگار خوشنام و باسابقه صدا سیما حسین تبریزی را تسلیت گفت.

لینک کوتاه : https://vatanshahr.ir/?p=18330
 

برچسب‌ها

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه‌های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در سایت منتشر خواهد شد.
  • پیام‌هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام‌هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.