• امروز : پنج شنبه - ۲۹ شهریور - ۱۴۰۳
  • برابر با : Thursday - 19 September - 2024

آرامستان تهران تا ۳ سال آینده پر می‌شود؛ آرامستان جدید کجاست؟

  • کد خبر : 16300
آرامستان تهران تا ۳ سال آینده پر می‌شود؛ آرامستان جدید کجاست؟
تا پایان سال ۱۴۰۳ از چند پهنه مدنظر شهرداری تهران، یک پهنه به عنوان فاز اول آرامستان جدید پایتخت رونمایی خواهد شد.

به گزارش وطن شهر و به نقل از دیده بان ایران ؛بنا بر هماهنگی‌های صورت گرفته، فاز نخست آرامستان جدید پایتخت در سال جاری در یکی از پهنه‌های تهران آغاز به کار خواهد کرد.

تسنیم در خبری نوشت: با توجه به اتمام ظرفیت دفن اموات در بهشت زهرا(س)، مدیریت شهری در این دوره تصمیم گرفته است که مکان‌های جدید را تحت عنوان آرامستان‌های پایتخت راه‌اندازی کند. برهمین اساس مطالعاتی در این زمینه با همکاری کارشناسان انجام شده است و قرار است امسال نخستین آرامستان جدید پایتخت راه‌اندازی است.

محمدجواد تاجیک؛ مدیرعامل سازمان بهشت‌ زهرا(س) نیز در این باره از افتتاح یک آرامستان جدید در تهران خبر داد و گفت: مطالعات لازم در این بخش انجام شده است.

وی درباره جانمایی جدید آرامستان پایتخت افزود: به کمک شهردار و شورا نقطه‌یابی و تملک و ایجاد آرامستان‌های جدید در دستور کار قرار گرفته و حداقل سال جاری یک آرامستان ایجاد می‌شود که در مجموع در چهار نقطه در تهران قرار است آرامستان‌های جدید احداث شود که شامل جنوب شرق، شمال شرق، شمال غرب و جنوب غرب است.

تاجیک اضافه کرد: در حال حاضر جانمایی برای احداث آرامستان‌های جدید در دستور کار قرار گرفته است و تملک محل‌های جدید انجام شده است.

وی با بیان اینکه براساس برنامه‌ریزی صورت گرفته تا این دوره از مدیریت شهری موضوع احداث آرامستان‌های جدید تعیین تکلیف خواهد شد، گفت: نخستین آرامستان در سال به بهره‌برداری خواهد رسید.

لینک کوتاه : https://vatanshahr.ir/?p=16300
 

برچسب‌ها

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه‌های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در سایت منتشر خواهد شد.
  • پیام‌هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام‌هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.