• امروز : جمعه - ۳۰ شهریور - ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 20 September - 2024

آخرین وضعیت پارکینگ زیرسطحی نیایش

  • کد خبر : 16766
آخرین وضعیت پارکینگ زیرسطحی نیایش
مدیرعامل سازمان عمرانی مناطق شهرداری تهران آخرین وضعیت پارکینگ زیرسطحی نیایش را تشریح کرد.

به گزارش وطن شهر و به نقل از شهر, مسعود حق‌لطفی، مدیرعامل سازمان عمرانی مناطق شهرداری تهران در گفت‌وگو با خبرنگار شهر ضمن اعلام پیشرفت ۵۵ درصدی پارکینگ زیرسطحی نیایش گفت: پروژه پارکینگ زیرسطحی نیایش پروژه ای خاص و منحصر به فرد است که با استفاده از روش بالا به پایین (Top Down) که در حال حاضر و در نوع خود از مدرن ترین روش های روز مهندسی در دنیا به شمار می رود، توسط این سازمان در حال ساخت است.

وی ادامه داد: از دیگر ویژگی های بارز این پروژه در روش اجرا می توان به کاهش ریسک آسیب رسانی به ساختمان‌ها و سازه‌های مجاور، عدم استفاده از سازه نگهبان و احداث چندین طبقه زیر زمین به صورت همزمان با طبقات روی زمین اشاره کرد.

مدیرعامل سازمان عمرانی مناطق شهرداری تهران با بیان اینکه در این پروژه طبقات منفی ۱ تا منفی ۶ به همراه بخشی از سقف طبقه همکف به اتمام رسیده است، اظهار کرد: تا کنون ۱۱۷ هزار مترمکعب خاکبرداری، ۳۱ هزار مترمکعب بتن ریزی و ۵۹ هزار مترمربع قالب بندی انجام شده و آرماتور بندی، قالب بندی و بتن ریزی تیر، سقف و دیوار طبقات منفی ۷، ۸ و ۹ در دست انجام است.

به گزارش شهر پارکینگ زیرسطحی نیایش با گنجایش ۱۲۷۸ خودرو در زمینی به مساحت ۵ هزار و ۶۰۰ مترمربع با زیربنای ۵۲ هزار مترمربع در ۹ طبقه در تراز زیرسطحی و ۲ طبقه تجاری بر روی آن در حال احداث است و بهره برداری از آن موجب افزایش سرانه پارکینگ های عمومی سطح شهر تهران به ویژه در منطقه ۳ خواهد شد. این اتفاق بخشی از مشکل تامین محل پارک خودروهای شهروندان در این محلات به ویژه پردیس سینمایی ملت، بوستان ملت، بیمارستان قلب شهید رجایی و مجموعه های تجاری، اداری خیابان ولیعصر(عج) را برطرف خواهد کرد.

لینک کوتاه : https://vatanshahr.ir/?p=16766
 

برچسب‌ها

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه‌های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در سایت منتشر خواهد شد.
  • پیام‌هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام‌هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.