• امروز : یکشنبه - ۱۸ شهریور - ۱۴۰۳
  • برابر با : Sunday - 8 September - 2024
مهدی پیرهادی:

آبیاری درختان در بوستان‌ چیتگر و سرخه‌حصار

  • کد خبر : 2998
آبیاری درختان در بوستان‌ چیتگر و سرخه‌حصار
رئیس کمیسیون سلامت، محیط زیست و خدمات شهری شورای اسلامی شهر تهران گفت:درختان از لحاظ آبرسانی وضعیت خوبی ندارند و باید در بوستان های جنگلی چیتگر و سرخه حصار نسبت به آبیاری این درختان اقدام شود.

به گزارش وطن شهر و به نقل از شهر، مهدی پیرهادی در یکصد و شصت و یکمین جلسه شورای اسلامی شهر تهران ضمن تقدیر از پلیس برای جلوگیری از ورود موتورسیکلت ها به تونل های شهری، اظهار کرد: تعدادی از راکبان در این تونل ها جان خود را از دست داده اند که اقدام پلیس در راستای حفظ جان شهروندان جای تقدیر دارد.

وی ضمن درخواست از شهرداری برای تعیین تکلیف اماکن ورزشی، یادآور شد: شهرداری نسبت به رفت و روب شهر و شستشوی مخازن نیز اقدام کند؛ درختان از لحاظ آبرسانی وضعیت خوبی ندارند و باید در بوستان های جنگلی چیتگر و سرخه حصار نسبت به آبیاری این درختان اقدام شود.

پیرهادی با بیان اینکه ما گفتیم در زمستان درختان خشک خارج و درختان دیگر جایگزین شوند، تصریح کرد: یکبار این جراحی در تهران باید صورت بگیرد و باید بدانیم و تشخیص بدهیم که این جابجایی ها در چه فصلی و چه سالی انجام شده است؛ شهرداری باید این جابجایی را در دستور کار خود قرار دهد.

مهدی چمران رئیس شورای اسلامی شهر تهران با بیان اینکه سیستمی شدن عوارض نظارت فنی اقدام بسیار خوبی است، گفت: هرچه دخالت اشخاص کمتر شود، به صداقت و شفافیت نزدیک تر خواهد بود و علاوه بر سرعت، شفافیت را نیز شاهد خواهیم بود.

وی تأکید کرد: امیدواریم سازمان فاوا به توانمندی برسد و بتوان این سیستمی شدن را عملیاتی کرد و شاهد وضعیت مناسبی در صدور پروانه باشیم؛ هنوز در صدور پروانه وضعیت خوبی نداریم و بحث یک سال زمان را شاهد هستیم.

لینک کوتاه : https://vatanshahr.ir/?p=2998
 

برچسب‌ها

ثبت دیدگاه

  1. یعنی واقعا باید عضو شورای شهر بیاد اخطار بده که درختا رو آبیاری کنید
    شهرداری چیکاره است خودش پس؟

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه‌های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در سایت منتشر خواهد شد.
  • پیام‌هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام‌هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.