• امروز : جمعه - ۳۰ شهریور - ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 20 September - 2024
بهسازی معابر شمال تهران؛

گره ترافیکی خیابان فرشته باز شد

  • کد خبر : 4379
گره ترافیکی خیابان فرشته باز شد
معاون فنی و عمرانی شهرداری منطقه یک اعلام کرد: معابر شمال تهران با پخش بیش از ۹ هزار و ۵۰۰ تُن آسفالت بهسازی شد.

به گزارش وطن شهر و به نقل از ایرنا از شهرداری منطقه یک تهران، مجید افشاری معاون فنی و عمرانی شهرداری منطقه یک روز دوشنبه گفت که معابر شمال تهران با پخش بیش از ۹ هزار و ۵۰۰ تُن آسفالت به صورت دستی و مکانیزه مرمت و بهسازی شد.

وی افزود: با توجه به رویکرد شهرداری تهران مبنی بر توجه ویژه به مرمت، بهسازی و روسازی آسفالت معابر در سال جاری و رفع آسیب های معابر، نسبت به آسفالت ریزی گسترده در معابر شهری اقدام شده است.

افشاری خاطرنشان کرد: از ابتدای امسال تاکنون هم بالغ بر ۶ هزار و ۲۰۰ تن آسفالت ریزی مکانیزه در خیابان‌های فیضیه، صبوری، اردستانی، جماران و… حدود ۳ هزار و ۳۰۰ تن آسفالت نیز به صورت دستی و به منظور روکش و لکه گیری در معابر فرعی و اصلی محلات پخش شده است.

گره ترافیکی خیابان فرشته باز شد

همچنین از این شهرداری منطقه یک تهران خبر می رسد که گره ترافیکی خیابان شهید فیاضی(فرشته) به عنوان یکی از شریان های اتصالی منطقه یک به بزرگراه شهید مدرس با همکاری و تعامل بین پلیس راهور و شهرداری منطقه یک ساماندهی شده است.

علیرضا اسفراینی نژاد سرپرست معاونت حمل و نقل و ترافیک شهرداری منطقه یک در این باره اعلام کرد: با توجه به لزوم حل گره های ترافیکی، روان سازی تردد، شناسایی و رفع نقاط حادثه خیز، ایمن سازی شبکه معابر سطح منطقه یک و انجام هماهنگی های لازم انجام و عملیات اجرایی آغاز شد.

وی افزود: تفکیک لاین های حرکتی به منظور پیشگیری و کاستن از وقوع تصادفات رانندگی، عملیات اصلاح هندسی و تثبیت خشکه چینی خیابان شهید فیاضی حدفاصل خیابان شهید اخگری تا خیابان نیلوفر به متراژ تقریبی ۴۵۰ متر طول، از اقدامات پیشگیرانه و روان سازی تردد در این مسیر بود.

اسفراینی نژاد خاطرنشان کرد: پس از اتمام عملیات کاترزنی و تخریب، خاکبرداری، تسطیح و رگلاژ، اجرای بتن مگر، جدول گذاری و اجرای بتن تقویت، نسبت به شاخص سازی و رنگ آمیزی جداول اجرا شده به صورت زرد، مشکی و نصب علائم، تابلوها و تجهیزات ترافیکی مورد نیاز پروژه نیز اقدام خواهد شد.

منطقه یک شهرداری تهران در منتهی‌الیه شمال شرقی این شهر واقع شده‌ است و شمالی‌ترین منطقه شهر تهران به شمار می رود.

این منطقه از شمال (شمیران) به رشته‌ کوه البرز، از غرب به منطقه اوین، از جنوب به بزرگراه شهید چمران و بزرگراه مدرس و بزرگراه شهید صدر و از شرق به لواسانات محدود می‌شود.

لینک کوتاه : https://vatanshahr.ir/?p=4379
 

برچسب‌ها

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه‌های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در سایت منتشر خواهد شد.
  • پیام‌هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام‌هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.