• امروز : جمعه - ۳۰ شهریور - ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 20 September - 2024
تشکری هاشمی:

چرا ساختمان‌های بدون مجوز انشعابات خدماتی دریافت می‌کنند

  • کد خبر : 4481
چرا ساختمان‌های بدون مجوز انشعابات خدماتی دریافت می‌کنند
رئیس کمیسیون عمران و حمل و نقل شورای شهر تهران، بر ضرورت نظارت بر ساخت وسازها و حفظ جان مردم تأکید کرد وگفت: همه دستگاه های دست اندرکار ساخت و سازهای ناایمن باید پاسخگو باشند. چرا به زمین هایی که مجوز ساخت ندارند؛ انشعابات شهری مثل آب و برق وگاز داده می شود و خیابان عریض و جدول و نهر و پیاده‌رو سازی دریافت می کنند؟

به گزارش وطن شهر و به نقل از شورای اسلامی شهر تهران، سید جعفر تشکری هاشمی در یکصدوشصت و هشتمین جلسه شورای شهر در واکنش به گزارش حادثه تخریب ساختمان های ناایمن منطقه ۱۹ گفت: نباید صرفاً به دنبال برخورد با سازندگان متخلف این قبیل ساختمان ها باشیم. بلکه همه دستگاه های ذیربط و دست اندرکار باید به وحدت رویه و خدمت رسانی منظم و قانون مند برسند.

تشکری افزود: خاطیان و مسببان ساخت و سازهای ناایمن، فقط مرتکب اعمال غیرقانونی مثل عدم دریافت پروانه ساخت و ساز نیستند بلکه مستقیماً با جان ساکنین ساختمان و همسایگان این ساختمان ها بازی می کنند.
وی همچنین با تآکید بر ضرورت رعایت مسائل ایمنی برای ساکنان و خدمت رسانان در منطقه حادثه دیده گفت: عملیات تخریب این ساختمانها هنوز به انتها نرسیده و باید ایمنی سازی حین وبعد از تخریب هم صورت بگیرد. لذا باید تمهیداتی برای حفظ امنیت و جان همکاران و دست اندرکاران عملیات و امداد منطقه صورت بگیرد و همچنین هر چه سریع تر ساکنان ساختمان های مجاور که در محدوده خطر هستند نیز به محل امنی منتقل شوند.

لینک کوتاه : https://vatanshahr.ir/?p=4481
 

برچسب‌ها

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه‌های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در سایت منتشر خواهد شد.
  • پیام‌هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام‌هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.