مدیرعامل شرکت بهرهبرداری متروی تهران از رفع مشکل عدم آنتندهی تلفن همراه در برخی خطوط متروی تهران خبر داد.
به گزارش وطن شهر و به نقل از ایرنا, از مدیریت ارتباطات و امور بینالملل شرکت بهرهبرداری مترو تهران و حومه، مسعود درستی روز یکشنبه در خصوص وضعیت آنتندهی نامناسب تلفن همراه در برخی مسیرهای خطوط مترو گفت: معمولا با افتتاح خطوط یکی از مواردی که در اولویت قرار میگیرد پوشش مناسب آنتن تلفن همراه است و بطور طبیعی روزهای اول ممکن است این مساله دچار نواقصی باشد اما مواردی که در خصوص خطوط قدیمی مطرح میشود مانند کاهش آنتندهی در خط چهار باید مورد بررسی قرار گیرد.
وی اظهار کرد: از ایستگاه ارم سبز تا علامه جعفری با توجه به جدید بودن این بخش از مسیر، فقط در قسمتهایی از تونل با اختلالاتی در آنتندهی روبرو هستیم.
مدیرعامل شرکت بهرهبرداری مترو با اشاره به اینکه پوشش ۱۰۰ درصدی آنتن تلفن همراه برای این شرکت هم بسیار حائز اهمیت است، افزود: ممکن است ارتباط بیسیم به هر دلیلی قطع شود و در زمان بروز چنین احتمالی تلفن همراه جایگزین خواهد بود به همین دلیل پوشش ۱۰۰ درصدی آنتن تلفن همراه برای ما بسیار مهم است.
وی با بیان اینکه سعی میکنیم دراسرعوقت مشکل عدم آنتندهی تلفن همراه در برخی مسیرهای خطوط مترو را حل کنیم، تاکید کرد: با اپراتورها در ارتباط هستیم و سعی شده دراسرعوقت این مشکل حل شود.
درستی گفت: در حال حاضر تنها در بخشهایی از خطوط ۶ و هفت مترو که تازه به بهرهبرداری رسیدهاند آنتندهی ضعیف است و باید زیرساختهای موردنظر فراهم شود و اپراتورها نیز برای گسترش شبکهشان همراهی و همکاری لازم را دارند گاهی تکمیل این زیرساختها زمان بر است؛ اما تمام تلاشمان را میکنیم که دراسرعوقت اینگونه مشکلها رفع شود.
ناوگان مترو تهران در هفت خط و بیش از ۱۵۰ ایستگاه فعال است.