• امروز : جمعه - ۳۰ شهریور - ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 20 September - 2024

نمایشگاه بین‌المللی تهران ۳۱ هزار میلیارد تومان بدهکار است

  • کد خبر : 6845
نمایشگاه بین‌المللی تهران ۳۱ هزار میلیارد تومان بدهکار است

به گزارش وطن شهر، رئیس کمیته عمران شورای شهر در جلسه حمل و نقل و ترافیک استان تهران در مورد شناورسازی ساعت کاری ادارات بحث به میان آمد؛ چند روز از اجرای این طرح نگذشته اما پنج درصد به ترافیک شهر تهران افزوده است. این در حالیست که با آغاز سال تحصیلی چهار هزار و […]

به گزارش وطن شهر، رئیس کمیته عمران شورای شهر در جلسه حمل و نقل و ترافیک استان تهران در مورد شناورسازی ساعت کاری ادارات بحث به میان آمد؛ چند روز از اجرای این طرح نگذشته اما پنج درصد به ترافیک شهر تهران افزوده است. این در حالیست که با آغاز سال تحصیلی چهار هزار و ۵۰۰ مدرسه آغاز به فعالیت خواهند کرد.

در این جلسه گفتند که شهرداری تهران مقصر است که ایستگاه مترو در محل نمایشگاه بین المللی فعال نکرده و ما گفتیم به هیچ عنوان ایستگاه در نمایشگاه احداث نخواهیم کرد چراکه نمایشگاه شهر آفتاب ۱۳۷ هزار متر مربع وسعت دارد و هیچ نقصی در آن دیده نمی شود اما به دلیل منافع، حاضر نیستند از آن دل بکنند.

نمایشگاه بین المللی ۳۱ هزار میلیارد تومان بدهکار است و شهرداری می تواند اعمال قانون کند و نمایشگاه را ببندد. ما در آن جلسه صراحتاً تمام این موارد را اعلام کردیم.

 

لینک کوتاه : https://vatanshahr.ir/?p=6845
 

برچسب‌ها

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه‌های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در سایت منتشر خواهد شد.
  • پیام‌هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام‌هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.