• امروز : جمعه - ۳۰ شهریور - ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 20 September - 2024
زاکانی ادعای معاون خود را تکذیب کرد:

مشکل زباله یک ماهه حل نمی‌شود!

  • کد خبر : 7472
مشکل زباله یک ماهه حل نمی‌شود!
شهردار تهران مشکل پسماند و زباله را یک مشکل ۵۰ ساله دانست و گفت: مگر می‌توان این مشکل را در یک ماه حل کرد!

به گزارش وطن شهر و به نقل از اطلاعات آنلاین، علیرضا زاکانی؛ شهردار تهران صبح امروز در حاشیه جلسه ستاد استقبال از مهر به مناسبت آغاز سال تحصیلی ۱۴۰۲ در جمع خبرنگاران در خصوص وعده رضا محمدی مدیرعامل سازمان پسماند شهرداری تهران در ارتباط با حل مشکل پسماند و زباله در مدت یک ماه گفت: مگر می‌شود مشکلی که در این بخش ۵۰ سال سابقه دارد، در یک ماه حل شود. منظور آقای محمدی بر حل مشکل قراردادهای پسماند در یک ماه بوده است.

گفتنی است چندی پیش رضا محمدی در جمع خبرنگاران گفته بود این آمادگی وجود دارد ظرف یک ماه آینده وضعیت نظافت در شهر تهران را به شرایط حداقلی برسانیم و بدین ترتیب طرحی آماده و اجرا خواهد شد چرا که ظرفیت خوبی در سطح مناطق و نواحی وجود دارد و ما می‌توانیم با توجه به این ظرفیت و همکاری با پیمانکاران بخش خصوصی تغییراتی را در سطح نظافت شهر تهران ایجاد کنیم.

مدیرعامل سازمان پسماند شهرداری تهران با بیان اینکه به هیچ عنوان در موضوع نظافت و رفت و روب شهر با کسی تعارف نداریم گفت: در بازدیدهایی که از سطح مناطق و نواحی داشتم تذکراتی را به شهرداران مناطق و معاونین خدمات شهری داده‌ ام و در یک ماه آینده وضعیت نظافت در شهر تهران به شرایط حداقلی خواهد رسید.

لینک کوتاه : https://vatanshahr.ir/?p=7472
 

برچسب‌ها

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه‌های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در سایت منتشر خواهد شد.
  • پیام‌هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام‌هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.