• امروز : جمعه - ۳۰ شهریور - ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 20 September - 2024

مجمع مشورتی و تخصصی پل ارتباطی شهروندان با مدیران شهری تهران می‌باشد

  • کد خبر : 2296
مجمع مشورتی و تخصصی پل ارتباطی شهروندان با مدیران شهری تهران می‌باشد
عضو شورای اسلامی شهر تهران از فعالیت مجمع مشورتی و تخصصی محلات شهر تهران خبر داد و گفت: در شرایطی که فعالیت شورایاری ها تا تصویب کامل نظام‌نامه جامع محلات مشخص شود، مجمع مشورتی و تخصصی محلات شهر تهران کار خود را به عنوان پل ارتباطی شهروندان و مدیران شهری ادامه می دهد.

ب️ه گزارش وطن شهر و به نقل از ایرنا، حجت الاسلام والمسلمین سیدمحمد آقامیری روز چهارشنبه درباره فعالیت مجمع مشورتی و تخصصی محلات شهر تهران گفت: مشارکت شورایاران در ادوار گذشته و نقش موثر آنها در ارتباط بین شهروندان و مدیریت شهری انکارناپذیر است و در شرایطی که فعالیت شورایاری ها با رای دیوان عدالت اداری به شکل دیگری باید در قالب نظام‌نامه جامع محلات انجام شود، شبکه معتمدین محلات با استفاده از ارتباطی که با شهروندان دارند، می توانند نظرات و درخواست های آنها را به گوش مدیریت شهری برسانند تا در توسعه همه‌جانبه و هم‌افزایی محلات گام‌های مؤثری برداشته شود.

️وی افزود: در آغاز کار شورای ششم، نهضت دیدارهای مردمی مسجدمحور را برنامه‌ریزی و سعی کردیم ارتباط خود را با مردم از طریق مساجد حفظ کنیم. در یکسال گذشته پس از ارزیابی به این نتیجه رسیدیم که علاوه بر استمرار دیدارهای مردمی مسجد محور در سالجاری، ضمن بازدید محله به محله و جلسات مشترک با معتمدین، در نشست های تخصصی از تجربیات نخبگان و معتمدین بهره مند شویم زیرا این اقدام در کشف و حل معضل و مشکلات هر چه بیشتر مردم محلات اثرگذار است.

رئیس کمیته عمران شورای شهر یادآوری کرد: تداوم این جلسات به صورت فصلی در دستور کار قرار دارد و بنا داریم سه جلسه دیگر تا پایان امسال با معتمدین هر محله برگزار کنیم تا از نزدیک در جریان مشکلات و روند رسیدگی به آنها قرار بگیریم.

️وی ادامه داد: تا کنون چهاردهمین نشست مجمع مشورتی و تخصصی محلات شهر تهران برگزار شده است و مقرر شد تمامی موارد ذکر شده در این جلسات تا سه ماه آینده توسط کمیته عمران و معتمدین پیگیری و مورد بررسی هرچه دقیق تر قرار گیرد.

لینک کوتاه : https://vatanshahr.ir/?p=2296
 

برچسب‌ها

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه‌های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در سایت منتشر خواهد شد.
  • پیام‌هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام‌هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.