• امروز : چهارشنبه - ۲ آبان - ۱۴۰۳
  • برابر با : Wednesday - 23 October - 2024

شکایت سازمان فرهنگی هنری از مقصران در موضوع کتاب‌های کتابخانه طالقانی

  • کد خبر : 24430
شکایت سازمان فرهنگی هنری از مقصران در موضوع کتاب‌های کتابخانه طالقانی
مدیر امور کتابخانه‌های سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران با بیان اینکه بازرسی و حراست سازمان وارد موضوع کتاب‌های کتابخانه طالقانی شده، گفت: در پی شکایت سازمان به شعبه آگاهی تهران در حال حاضر مراحل تحقیقات از مقصرین حال انجام است.

به گزارش وطن شهر و به نقل از شهر، در هفته گذشته ماجرای ورود کتاب‌هایی با مهر کتابخانه آیت‌الله طالقانی در بازار کهنه‌فروشان رسانه‌ای شد و تاکید شد خانه آن مرحوم که کتابخانه شده در دست شهرداری تهران است.

نجفی‌منش، مدیر امور کتابخانه‌های سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران در این باره گفت: پس از پیش آمدن بحث مرمت خانه طالقانی و انعقاد قرارداد با پیمانکار مذکور، کتاب‌های موجود در این کتابخانه جهت نگهداری به انبار فرهنگسرای منطقه منتقل شده  و تحویل امین اموال آن مجموعه داده می‌شود. با انتشار خبر سردرآوردن کتاب‌ها از بازار کهنه‌فروشان،‌ بازرسی و حراست سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران با دستور ریاست وارد موضوع می‌شود و بررسی‌های لازم صورت می‌گیرد. با شکایت سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران به شعبه آگاهی تهران پرونده انتظامی این موضوع باز می‌گردد و تا زمان نگارش این گزارش-امروز هشتم مهرماه ۱۴۰۳- مراحل تحقیقات از مقصرین و فرد خطاکاری که بخشی از تخلف انجام‌شده را اعتراف نموده است، در حال انجام است.

لینک کوتاه : https://vatanshahr.ir/?p=24430
 

برچسب‌ها

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه‌های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در سایت منتشر خواهد شد.
  • پیام‌هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام‌هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.