• امروز : جمعه - ۳۰ شهریور - ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 20 September - 2024

شهرداری تهران نباید پروانه شهرک‌های بالای ۲۰۰ واحد را صادر کند

  • کد خبر : 9246
شهرداری تهران نباید پروانه شهرک‌های بالای ۲۰۰ واحد را صادر کند

عضو شورای شهر تهران گفت: بنده از شهردار تهران می‌خواهم که پروانه شهرک‌های بالای ۲۰۰ واحدی که سازندگان به تعهد خود برای ایجاد مجموعه آموزشی عمل نکردند، صادر نکند. به گزارش وطن شهر و به نقل از همشهری؛ مهدی اقراریان عضو شورای شهر در یکصدوهفتادوهشتمین جلسه علنی شورا، در تذکر پیش از دستور خود، گفت: […]

عضو شورای شهر تهران گفت: بنده از شهردار تهران می‌خواهم که پروانه شهرک‌های بالای ۲۰۰ واحدی که سازندگان به تعهد خود برای ایجاد مجموعه آموزشی عمل نکردند، صادر نکند.

به گزارش وطن شهر و به نقل از همشهری؛ مهدی اقراریان عضو شورای شهر در یکصدوهفتادوهشتمین جلسه علنی شورا، در تذکر پیش از دستور خود، گفت: طبق قانون، سازندگان ساختمان برای شهرک‌ها، سازمانی و … که ۲۰۰ واحد بالاتر هستند، باید سرانه آموزشی را تامین کنند.

وی گفت: در شهرک شهید بروجردی که ۳۲۶۶ واحد مسکونی در فاز ۱ تا ۴ دارد و اخیرا هم یک ۱۸۳ واحدی ۱۹۹ واحدی و ۳۹۱ واحدی ساخته می‌شود، مشکل مدرسه وجود دارد.

اقراریان ادامه داد: مشابه این شرایط را در منطقه ۲۲ نیز شاهد هستیم و سازندگان با روابطی که دارند به دنبال دریافت پروانه هستند و بعد به تعهدی که برای مجموعه آموزشی داشتند عمل نمی‌کنند، در نهایت شهرداری پروانه نمی‌دهد و سند هم نمی‌توانند دریافت کنند. شهرداری به وظیفه خود عمل می‌کند، اما این مجموعه‌ها به شهرداری فشار می‌آوردند که اجازه صدور پروانه را بدهند.

او تاکید کرد: بنده از شهردار تهران می‌خواهم که پروانه ساخت و ساز تا زمانی که سازندگان به تعهد خود عمل نکردند، صادر نشود.

لینک کوتاه : https://vatanshahr.ir/?p=9246
 

برچسب‌ها

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه‌های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در سایت منتشر خواهد شد.
  • پیام‌هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام‌هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.