• امروز : جمعه - ۳۰ شهریور - ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 20 September - 2024
پاسخ معاون شهردار به تذکرات شورای شهر

سامانه پیگیری و پاسخگویی به تذکرها به زودی رونمایی می‌شود

  • کد خبر : 4541
سامانه پیگیری و پاسخگویی به تذکرها به زودی رونمایی می‌شود
معاون‌ برنامه‌ریزی، توسعه‌ سرمایه‌ انسانی و امور شورای شهرداری تهران از رونمایی سامانه‌ پیگیری و پاسخگویی به تذکرات اعضای شورای اسلامی شهر تهران در آینده‌ نزدیک خبر داد.

به گزارش وطن شهر و به نقل از همشهری آنلاین، مجید باقری گفت: سامانه‌ پیگیری و پاسخگویی به تذکرات اعضای شورای اسلامی شهر تهران در آینده‌ نزدیک رونمایی می‌شود.

او با پرداختن به دغدغه‌ برخی اعضای شورا در خصوص رعایت زمان اجرای بعضی از مصوبات افزود: فرایند مصوبات و تذکرات در شورای اسلامی شهر تهران، فرایندی پویا و جاری است و این تذکرات و مصوبه‌ها به طور سیستماتیک در شهرداری تهران پیگیری می‌شود.

معاون شهر دار تهران ادامه داد: پس از ابلاغ هر مصوبه‌ای، همکاران ما تکالیف موجود در آن مصوبه را احصاء و در مواقع مقرر پیگیری می‌کنند.

او با بیان اینکه با توجه به ملاک عمل بودن تذکرات کتبی، گفت: به محض ارسال تذکر کتبی از سوی رییس شورا، فرایند پاسخگویی شروع می‌شود. نظر به اهتمامی که شهردار و مجموعه‌ همکارانم در شهرداری تهران در خصوص اجرای مصوبات شورای اسلامی شهر تهران دارند، با هدف تسهیل امور و شفافیت، «سامانه‌ پیگیری و پاسخگویی به تذکرات شورا» به زودی رونمایی خواهد شد.

معاون شهردار تهران تاکید کرد: البته گاهی ممکن است موانعی بر سر راه اجرای برخی مصوبات قرار بگیرد که اجرای آن مصوبه را به تأخیر بیاندازد، اما اهتمام شهرداری تهران و همکاران ما بر اجرای سریع و دقیق مصوبات شورای اسلامی شهر تهران است.

لینک کوتاه : https://vatanshahr.ir/?p=4541
 

برچسب‌ها

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه‌های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در سایت منتشر خواهد شد.
  • پیام‌هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام‌هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.