• امروز : جمعه - ۳۰ شهریور - ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 20 September - 2024

زاکانی به پکن خواهد رفت

  • کد خبر : 7182
زاکانی به پکن خواهد رفت
سخنگوی شهرداری تهران با اشاره به دعوت اخیر شهردار پکن از شهردار تهران برای سفر به چین گفت که با حضور علیرضا زاکانی، گشایش «LC» (اعتبار اسنادی) برای اجرایی‌شدن قرارداد ۶۳۰ واگن قطار پایتخت نیز عملیاتی می‌شود.

به گزارش وطن شهر و به نقل از همشهری، عبدالمطهر محمدخانی درباره سفر قریب‌الوقوع شهردار تهران به پکن گفت که علیرضا زاکانی اواخر مهرماه راهی چین می شود. توسعه حمل و نقل عمومی، برقی سازی ناوگان و هوشمندسازی فرایندهای حوزه مدیریت شهری، محورهای سفر آتی شهردار تهران به چین خواهد بود.

آن طور که محمدخانی عنوان کرده:تبادل‌نظر مدیران پایتخت‌های ایران و چین درباره آخرین دستاوردها به منظور ارتقاء سطح خدمت‌رسانی به شهروندان انجام می‌گیرد. همچنین، شرکت در اجلاس «راه ابرشیم» یکی از مهم‌ترین برنامه‌های شهردار تهران در این سفر خواهد بود.»

سخنگوی شهرداری تهران درباره پیگیری تفاهم‌ها و قراردادهای پیشین در طول این سفر گفت: «با حضور شهردار تهران، گشایش «LC» (اعتبار اسنادی) برای اجرایی‌شدن قرارداد ۶۳۰ واگن قطار عملیاتی می‌شود و این به معنای تزریق مالی به این ابرپروژه تأمین ناوگان است.»

محمدخانی با اشاره به رایزنی در سفر پیش‌رو برای افزایش سقف قرارداد ۷۹۱ واگن به ۱۰۵۰ واگن، تاکید کرد: «اولین سری از واگن‌های مورد تفاهم، ۱۲ ماه بعد (سال آینده) به ناوگان متروی تهران افزوده شده و به تدریج با افزایش مشارکت تولیدکننده داخلی، آخرین سری از این واگن‌ها با مشارکت ۵۰ درصدی تأمین‌کننده ایرانی ساخته شده و به بهره‌برداری می‌رسد»

لینک کوتاه : https://vatanshahr.ir/?p=7182
 

برچسب‌ها

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه‌های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در سایت منتشر خواهد شد.
  • پیام‌هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام‌هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.