• امروز : جمعه - ۳۰ شهریور - ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 20 September - 2024
مدیرعامل سازمان عمرانی مناطق شهرداری تهران:

رکورد مقاوم سازی پل‌های تهران شکست

  • کد خبر : 15927
رکورد مقاوم سازی پل‌های تهران شکست
مدیرعامل سازمان عمرانی مناطق شهرداری تهران از اتمام مقاوم سازی و بهسازی لرزه ای پل های سواره رو ۱۱ تقاطع غیرهمسطح در سال ۱۴۰۲ خبر داد.

به گزارش وطن شهر و به نقل از همشهری آنلاین، مسعود حق لطفی مدیرعامل سازمان عمرانی مناطق شهرداری تهران ضمن اعلام اتمام مقاوم سازی و بهسازی لرزه ای پل های سواره رو ۱۱ تقاطع غیرهمسطح در سال ۱۴۰۲ از ثبت رکوردی جدید در مقاوم سازی پل های سواره رو شهر تهران خبر داد.

مدیرعامل سازمان عمرانی مناطق شهرداری تهران افزود: مقاوم سازی و بهسازی لرزه‌ای پل‌های سواره رو از سال ۱۳۹۰ در دستورکار معاونت فنی و عمرانی شهرداری تهران قرارگرفت و در طول ۷ سال ابتدایی مقاوم سازی پل‌های سواره رو، عملیات اجرایی مقاوم سازی پل های سواره‌رو در ۲۳ تقاطع غیرهمسطح به پایان رسید و پس از آن در حدود ۴ سال تنها مقاوم سازی پل‌های سواره رو ۱ تقاطع غیرهمسطح به ثمر نشسته بود. به این ترتیب باید گفت که مجموع آمار مقاوم سازی پل‌های سواره رو در ۱۱ سال به ۲۴ تقاطع غیرهمسطح رسیده بود.

به گفته حق لطفی« پس از انتقال ماموریت مقاوم سازی و بهسازی لرزه‌ای پل‌های سواره در زمستان ۱۴۰۱ به سازمان عمرانی مناطق شهرداری تهران، با برنامه ریزی‌های صورت گرفته و در اقدامی بی نظیر، مقاوم سازی پل‌های سواره رو در ۱۱ تقاطع غیرهمسطح تاکنون به ثمر نشست. ناگفته نماند که براساس برنامه مصوب پنج ساله سوم توسعه شهر، مقرر شده بود که پل‌های ۷ تقاطع غیرهمسطح مقاوم سازی بشوند و به این ترتیب ما از برنامه توسعه شهر جلوتر هستیم.»

لینک کوتاه : https://vatanshahr.ir/?p=15927
 

برچسب‌ها

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه‌های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در سایت منتشر خواهد شد.
  • پیام‌هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام‌هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.