• امروز : دوشنبه - ۳۰ مهر - ۱۴۰۳
  • برابر با : Monday - 21 October - 2024

روددره فرحزاد مرکز جدی نقض بهداشت و امنیت عمومی بود

  • کد خبر : 25298
روددره فرحزاد مرکز جدی نقض بهداشت و امنیت عمومی بود
معاون حقوق بشر و امور بین‌الملل وزارت دادگستری گفت: روددره فرحزاد یک مرکز جدی نقض بهداشت، سلامت و امنیت عمومی بود که با تلاش‌هایی که اتفاق افتاده، این مرکز و کلونی نگران‌کننده از بین رفته و به یک موقعیت بسیار ارزشمند برای شهروندان تبدیل شده است.

به گزارش وطن شهر و به نقل از شهر، عسگر جلالیان، معاون حقوق بشر و امور بین الملل وزارت دادگستری در رابطه با روددره فرحزاد اظهار کرد: آنچه که در روددره فرحزاد توسط شهرداری تهران انجام شده، قابل تحسین است. ما به سهم خود خداقوت می‌گوییم.

وی افزود: در بازدیدی که از روددره فرحزاد داشتم نیز تشکر کردم و درخواست کردم که به کار سرعت دهند تا زودتر به بهره‌برداری برسد و مردم بتوانند از خدمات استفاده کنند و متوجه شوند که چه خدمت خوبی اتفاق افتاده است.

جلالیان با اشاره به اینکه وضعیت روددره فرحزاد در گذشته از نظر حضور معتادین متجاهر بسیار نگران‌کننده بود، گفت: این روددره که حدود ۳.۵ کیلومتر است، یک مرکز جدی نقض بهداشت، سلامت و امنیت عمومی بود که با تلاش‌هایی که اتفاق افتاده، این مرکز و کلونی نگران‌کننده از بین رفته و در حال حاضر به یک فرصت و موقعیت بسیار ارزشمند برای شهروندان تبدیل شده است.

وی در پایان درخصوص مزایای تبدیل روددره فرحزاد به تفرجگاه خاطرنشان کرد: اولین خیر و برکتی که تبدیل این روددره به تفرجگاه برای مردم خواهد داشت، این است که به سلامت، امنیت و آرامش مردم کمک می‌کند و باعث می‌شود مردم احساس آرامش روحی و روانی کنند. این امر، کار بسیار ارزشمند و ماندگاری است.

لینک کوتاه : https://vatanshahr.ir/?p=25298
 

برچسب‌ها

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه‌های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در سایت منتشر خواهد شد.
  • پیام‌هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام‌هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.