• امروز : سه شنبه - ۱ آبان - ۱۴۰۳
  • برابر با : Tuesday - 22 October - 2024
پیرهادی:

در این دوره مدیریت شهری طرح حفاظت از درختان ویژه مطرح شده است

  • کد خبر : 25394
در این دوره مدیریت شهری طرح حفاظت از درختان ویژه مطرح شده است
رئیس کمیسیون سلامت، محیط زیست و خدمات شهری شورای اسلامی شهر تهران با تشریح اقدامات شهرداری پایتخت در زمینه محیط زیست تاسیس ۲۵۲ خانه محیط زیست را اقدامی مهم در راستای بهبود شرایط زیست محیطی تهران دانست.

به گزارش وطن شهر و به نقل از شهر، مهدی پیرهادی رئیس کمیسیون سلامت، محیط زیست و خدمات شهری شورای اسلامی شهر تهران در دویست و هفتاد و سومین جلسه شورای اسلامی شهر تهران با پرداختن به احداث ۲۵۲ خانه محیط زیست که اخیرا راه اندازی شده است، با تقدیر از اقدام اداره کل محیط زیست شهرداری تهران گفت: احداث این خانه ها در دنیا جزو اولویت دولت هاست.

وی با تاکید بر اینکه این خانه ها در دنیا تاثیر بسزایی دذر حفط مولفه های زیست محیطی دارند، تصریح کرد: توجه به محیط زیست و مسایل آن مورد تاکید مقام معظم رهبری است.

پیرهادی با ابراز امیدواری به اینکه تعداد این خانه های محیط زیست در تهران به هزار عدد برسد، اظهار کرد: انشالله در مدارس، مساجد، سراهای محله و … شاهد راه اندازی این خانه های محیط زیست باشیم.

رئیس کمیسیون سلامت، محیط زیست و خدمات شهری شورای اسلامی شهر تهران با بیان اینکه برای اولین بار در این دوره مدیریت شهری طرح حفاظت از درختان ویژه مطرح شده است، این اقدام را حائز اهمیت و ارزنده دانست.

وی افزود: ایجاد تصفیه خانه های لوکال هم از دیگر اقدامات ارزشمند این دوره مدیریت شهری است.

پیرهادی در ادامه به طرح ساختمان سبز شهرداری پرداخت و گفت: کار لایحه بازچرخانی آب توسط شهرداری تمام شده و طی روزهای آتی به کمیسیون سلامت محیط زیست و خدمات شهری شورا ارسال می شود تا صرف ۱۰ روز ما آن را در صحن مطرح کنیم.

رئیس کمیسیون سلامت، محیط زیست و خدمات شهری شورای اسلامی شهر تهران در بخش دیگری از گفته هایش با برشمردن اقدامات حمل و نقلی که در این ۳سال اخیر توسط شهرداری تهران انجام شده، گفت: ۱۰۸۶ اتوبوس در این مدت وارد ناوگان اتوبوسرانی شده است که بهتر است این اقدامات برای مردم تشریح شود تا بهتر در جریان قرار بگیرند.

لینک کوتاه : https://vatanshahr.ir/?p=25394
 

برچسب‌ها

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه‌های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در سایت منتشر خواهد شد.
  • پیام‌هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام‌هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.