• امروز : جمعه - ۳۰ شهریور - ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 20 September - 2024
محمدامین توکلی‌زاده معاون فرهنگی و اجتماعی شهرداری تهران:

درهای اتوبوس چه زمانی به روی بی‌خانمان‌ها باز می‌شود؟

  • کد خبر : 9493
درهای اتوبوس چه زمانی به روی بی‌خانمان‌ها باز می‌شود؟
‌معاون اجتماعی فرهنگی شهرداری تهران گفت از اتوبوس های سیار برای اسکان افراد بی خانمان در شب های سرد سال تنها در زمان های اورژانسی استفاده می شود .

به گزارش وطن شهر و به نقل از اکو ایران, محمدامین توکلی‌زاده در درخصوص اسکان افراد بی خانمان درشب های سرد سال می گوید : با توجه به این که زیر ساخت های جدیدی در این حوزه به تهران اضافه شده و تعداد تخت هایی که افزایش پیدا کرده و مراکز حامی شهر که ماموریت تخصصی ماده ۱۶ را بر عهده گرفتند ، امسال نسبت به سال های گذشته کار سبک شده و با اطمینان بیشتری می توانیم در گرمخانه ها پذیرای بی خانمان ها و کارتن خواب هایی باشیم که اعتیاد ندارند .

او تاکید می کند : در زمان های اورژانسی و برای آن که دستمان خالی نباشد از اتوبوس های سیارهم  استفاده می کنیم اما درحال حاضر  زیر ساخت های فراهم شده کفایت می کند و نیاز به استقرار این اتوبوس ها نداریم .

مراکز سیار اسکان بی خانمان ها ،اتوبوس‌هایی هستند که از ناوگان اتوبوسرانی خارج شده و در مسیر و خطوط اتوبوسرانی تردد ندارند و فعال نبودند. این اتوبوس‌های سیار در چند نقطه که در تهران مستقر می شدند از جمله میدان تجریش، راه‌آهن یا نزدیک پایانه‌های مسافربری و ترمینال‌ها  . به گفته مدیران شهری این اتوبوس کاملاً موقت و اضطراری پیش‌بینی شده بود تا کسی بیرون نماند.

لینک کوتاه : https://vatanshahr.ir/?p=9493
 

برچسب‌ها

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه‌های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در سایت منتشر خواهد شد.
  • پیام‌هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام‌هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.