• امروز : جمعه - ۲۷ مهر - ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 18 October - 2024
حمله معاون زاکانی به شهردار سابق تهران؛

حاضرم با حناچی مذاکره کنم

  • کد خبر : 7365
حاضرم با حناچی مذاکره کنم

به گزارش وطن شهر و به نقل از همشهری، معاون مالی و اقتصادی شهرداری تهران از شهردار پیشین تهران برای مناظره دعوت کرد . لطف الله فروزنده نوشت: بحث خرید واگن‌ها که ابتدا ۶۳۰ مورد بود و بعد به ۷۹۰ مورد رسید دارای یک روایت مهم است. در سال۹۵ برای تامین واگن برای شهر تهران […]

به گزارش وطن شهر و به نقل از همشهری، معاون مالی و اقتصادی شهرداری تهران از شهردار پیشین تهران برای مناظره دعوت کرد .

لطف الله فروزنده نوشت: بحث خرید واگن‌ها که ابتدا ۶۳۰ مورد بود و بعد به ۷۹۰ مورد رسید دارای یک روایت مهم است. در سال۹۵ برای تامین واگن برای شهر تهران قراردادی امضا و در سال۹۷ نهایی شد، اما نه دولت وقت عزمی در اجرای آن داشت و نه شهردار سابق تهران پیگیر این مسئله بود.

وقتی آقای زاکانی به‌عنوان شهردار تهران انتخاب شد، نخستین اولویتی که برای خود تعیین کرد، این بود که بتواند این موضوع را به سرانجام برساند؛ برهمین اساس در نامه‌ای به رئیس‌جمهور پیگیر این موضوع شد و رئیس‌جمهور نیز بودجه پرداخت ۱۵درصد پیش‌پرداخت ۶۳۰ واگن را اختصاص و دستور داد.

حالا از اظهارات عجیب شهردار سابق تهران باید تعجب کرد. آقای حناچی به‌جای اینکه برای کارهای نکرده خود پاسخگو باشد که چرا در طول مدیریتش هیچ اقدامی برای تامین اعتبار این واگن‌ها انجام نداده، حالا مدعی شده است.

لینک کوتاه : https://vatanshahr.ir/?p=7365
 

برچسب‌ها

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه‌های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در سایت منتشر خواهد شد.
  • پیام‌هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام‌هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.