• امروز : جمعه - ۲ آذر - ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 22 November - 2024

توضیحات مدیرعامل فاوا درباره ایرادات سوپر اپلیکیشن «شهرزاد»

  • کد خبر : 20717
توضیحات مدیرعامل فاوا درباره ایرادات سوپر اپلیکیشن «شهرزاد»
مدیرعامل سازمان فاوا شهرداری تهران درخصوص ایرادات موجود در نرم‌افزار شهرزاد و اصلاح برخی سامانه‌های موجود توضیحاتی ارائه داد.

به گزارش وطن شهر و به نقل از شهر، سعید جهانی، با بیان اینکه سامانه شهرزاد دو بٌعد فنی و بیزینسی دارد، اظهار کرد: ۹۰ درصد مشکلاتی که در ایستگاه های مترو وجود دارد، مربوط به کارت بلیت است و ارتباط چندانی به سامانه شهرزاد ندارد.

وی افزود: در این سامانه، فروش بلیت و شارژ کارت به درستی انجام می شود و اینکه دستگاه‌ها در مترو QR کد را نخوانند و یا در آن لحظه قطع باشند، ارتباط چندانی با سامانه ندارد. از سویی دیگر آنچه اهمیت دارد آموزش شهروندی است و مردم شاید به درستی در مورد استفاده از این سامانه در مترو آموزش ندیده‌اند.

جهانی ادامه داد: در کنار این موارد، مشکل سخت‌افزاری نیز وجود دارد و در برخی ایستگاه‌ها هنوز تعدادی از گیت‌ها مجهز به QR خوان نیستند و مسافران در گیت‌های خروجی نمی‌توانند از سامانه استفاده کنند. بنابراین طبق مصوبه شورا، هزینه سفر آنها به صورت حداکثری دریافت می‌شود. درواقع اگر مشکلی در حوزه کارت بلیت وجود دارد، الزاماً به شهرزاد برنمی‌گردد اما چون مردم این سامانه را به عنوان ظاهر موضوع می‌بینند، واکنش‌های منفی خود را به سامانه شهرزاد نشان می‌دهند.

لینک کوتاه : https://vatanshahr.ir/?p=20717
 

برچسب‌ها

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه‌های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در سایت منتشر خواهد شد.
  • پیام‌هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام‌هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.