به گزارش وطن شهر و به نقل از ایسنا، مهدی گلشنی در پنجاه و چهارمین جلسه شورای معاونان حمل و نقل و ترافیک مناطق ۲۲ گانه که به میزبانی شرکت واحد اتوبوسرانی برگزار شد، با اعلام اینکه در خصوص نحوه نگهداشت ایستگاهها با استفاده از مدلهای مختلف اقتصادی باید با سازمان زیباسازی هماهنگ باشیم، افزود: شرکت واحد باید مسائل و مشکلات مربوط به ایستگاهها و خطوط را به تفکیک مناطق، رصد و اعلام کند تا امکان پیگیری و رسیدگی از سوی معاونان حمل و نقل و ترافیک مناطق وجود داشته باشد.
وی با اشاره به اینکه در خصوص نگهداشت ایستگاههای واقع در خطوط بی آر تی، علاوه بر سازمان حمل و نقل و ترافیک، شرکت کنترل ترافیک، شرکت واحد و شهرداریهای مناطق وظایفی بر عهده دارند، اظهار کرد: برای بهبود عملکرد و نظارت بهینه بر این خطوط، هماهنگی و یکپارچگی لازم در این مورد بین آنها ضرورت دارد.
گلشنی با تقدیر از عملکرد معاونت فنی و مهندسی سازمان حمل و نقل و ترافیک در خصوص کفسازی ایستگاههای خطوط بی آر تی با استفاده از بُتن، اظهار کرد: اجرای پروژه کفسازی بُتنی در ۵۲ ایستگاه، اقدام ارزشمند و مفیدی بود که در سال جاری انجام شد و امیدواریم بهسازی و نوسازی سرپناههای ایستگاههای خطوط بی آر تی نیز در سال آینده از سوی سازمان حمل و نقل و ترافیک انجام شود.
مدیرکل حمل و نقل عمومی و امور مناطق شهرداری تهران با بیان اینکه در حال تهیه و تدوین برنامه عملیاتی مناطق در حوزه حمل و نقل و ترافیک برای سال آینده هستیم، تصریح کرد: از نمایندگان اتوبوسرانی و تاکسیرانی دعوت کردهایم تا در جلسات مربوطه حضور داشته باشند و موضوعات مربوط به وضعیت پایانهها و خطوط را به تفکیک مناطق بیان کنند تا در برنامه عملیاتی لحاظ شده و قابلیت پیگیری و رصد داشته باشد.
بر اساس گزارش روابط عمومی و امور بینالملل معاونت حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران، وی در خاتمه ضمن تقدیر از مدیرعامل شرکت واحد در خصوص اتخاذ تصمیم برای بازنگری و مهندسی خطوط، خاطرنشان کرد: از شرکت واحد انتظار داریم در مهندسی خطوط و تأمین ناوگان برای خطوط جدید، اولاً مطالعات حمل و نقل همگانی یکپارچه شهری را که توسط سازمان حمل و نقل و ترافیک انجام شده است، مبنای کار خود قرار دهد و ثانیاً مجوز و مصوبه تغییر و بازنگری خطوط را از کمیته حمل و نقل عمومی دریافت کنند تا اصلاحات به بهترین شیوه انجام شود.